• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

Julias - urs???

Mår lite illa bara av att läsa den där tråden!

• Anna1111

Med rädsla för att vara en tråkmåns...men...
    Varning! Denna tråd är för bra för att stängas av. Man får
    inte länka till andra trådar... även fast jag själv är road av att läsa dem... hehe.

• Dävvil

Jag mådde jätteilla och fick halsbränna av den där tråden. Nån som har lite snaps att bju på?

• Fröken Sophia

Anna1111 - okidå - då får vi väl citera klassiska repliker fritt ur minnet istället!

"Jag och min pojkvän försöker skaffa barn. Men han är rädd för att göra mig med barn. Så vi kör med avbrutet samlag. Vi vill jättejättegärna ha barn, vågar vi hoppas på att lyckas med den här metoden."

Va? VA? Vi vill ha - men kör med avbrutet. Är det för att kunna säga sedan att "men vi trodde att det var säkert"???

• Fröken Sophia

Dävvil - neee inte snaps du är en DÅLIG mamma. Usch.

• Dävvil

Ja usch, jag ringer å anmäler mig medan jag sveper det sista ur den här explorern. Aaah!

• KatastrofKatt
    Anna1111 skrev 2007-03-21 13:29:16 följande:
    Med rädsla för att vara en tråkmåns...men... Varning! Denna tråd är för bra för att stängas av. Man fårinte länka till andra trådar... även fast jag själv är road av att läsa dem... hehe.
    man FÅR länka, men inte i syfte att håna eller förlöjliggöra.. tror jag.
    stryk mig medhårs
  • Julias mamma

Aha! Jag kom på det själv...Urs=Usch!!! Skitlarvig stavning...eller är det för att man inte kan stava?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!