• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

KattKat - *puh* fler än jag som kan tänka sig att vara anonyma om det behövs! Diskretion är A och O här på FL!

GO'MORRON FÖRRESTEN!

• Fröken Sophia

KattKat - *puh* fler än jag som kan tänka sig att vara anonyma om det behövs! Diskretion är A och O här på FL!

GO'MORRON FÖRRESTEN!

• Fröken Sophia

GO'MORRON FÖRRESTEN!

• Pneu

Ja, ni minns väl alla effellares hederskodex? Det som sägs på FL stannar på FL. Glöm aldrig det!
    *springer direkt ut och sätter upp utskrifter från den här tråden på bibblans anslagstavla*

• jtoao

jag har oxå läste hur korkat är inte det? Vem som helst kan ju läsa här man måste inte ens vara medlem..*suckar*

Pneu skrev 2007-03-26 09:52:58 följande:
    Ja, ni minns väl alla effellares hederskodex? Det som sägs på FL stannar på FL. Glöm aldrig det! *springer direkt ut och sätter upp utskrifter från den här tråden på bibblans anslagstavla*
    Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Dävvil

Apropå snippa, som numer står i SAOL väl?! heter det snoppa om en snopp som känner sig som en muff men inte tagit steget fullt ut å opererat sig?

• Dävvil

förresten, bebisbakeri, urlöjligt! Vad kan man mer hitta på efter det liksom?

• jtoao

Nä snoppa är att klippa av den!

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Fröken Sophia

Sorry för mitt trippelinlägg - datorn var lite mupp tidigare idag!

Underbart med vår lilla OT tråd här - även om inte alla har insett att den är det! Vi är som de gamla OBS-klasserna här inne!

• Fröken Sophia

jtoao neee att snoppa, som i snoppa en jordgubbe betyder väl att man knipsar av den med naglarna?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!