• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • KatastrofKatt

en snabbresumé härifrån också, tack.. har varken tid eller ork att bläddra tillbaka hundratretton sidor av skitsnack *lipa*

stryk mig medhårs
  • Sarius

Min "tapp" känns mjuk.
    Är jag gravid (vill inte slösa pengar på att testa för jag tror det är neg)

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Pneu

Sarius - köp ett storpack, så kostar det bara från 4 kr *peka mot reklambannern på sidan*. Ju fler gånger man testar, desto större borde ju sannolikheten, rent statistiskt, bli att man testar plus? (Pneu är mattelärare och kan såna här saker)

• Sarius

Men jag lever på soc och har inte RÅD med en massa tester! *Fatta*

Men vi LÄNGTAR verkligen efter barn, och ävan om vi bara är 15 år och inte har en lägenhet så kommer vi älska det här barnet såååå!

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • KatastrofKatt

på bolaget säljer de sexpack.. och rent statipotetiskt, elle vare heter, så kommer det att visa fler sträck ju mer du dricker.

stryk mig medhårs
  • Mississell

Lyssna inte på KatastofKatt! Hon medgav i "en annan tråd" att hon har grava alkoholproblem och sitter förmodligen på torken nu.
    Fråga mig i stället, jag är expert på allt och erkänner inte mina problem för jag har inga och om jag har det så är det mina problem. Så.

Fade away and radiate...
  • Fröken Sophia

Sarius - men lilla vän, har du verkligen tänkt över er situation? Hur ska ni ha råd med ett barn om du inte ens har råd att testa om du är med barn? Mitt råd är att du går till ungdomsmottagningen, där kan du få göra ett test gratis!!! Det gäller att börja hitta de där gratisgrejorna redan nu.

KatKatt - *skickar över info om behandlingshem* *styjkekjamizz*

• Fröken Sophia

Har ni förresten sett att vallmofrön kan vara farligt för gravida eftersom de innehåller för många opiater...*skyndar ut och köper frukostbulle genast*

• Mississell
    Sofia7912 skrev 2007-03-27 08:51:26 följande:
    Har ni förresten sett att vallmofrön kan vara farligt för gravida eftersom de innehåller för många opiater...*skyndar ut och köper frukostbulle genast*
    Finns det över huvud taget något som inte är farligt för en gravid?
    Fade away and radiate...
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!