• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • etanol

Man snoppar av det gröna på jordgubben , alltså tar bort det på ett eller annat sätt...

Hej, förresten!

• jtoao

Man snoppar även cigarrer och en cigarrsnoppar är skitvass och kan användas på fingrar- se maffisfilmer..

Om en karl har en smal snopp så kan man nog snoppa den med iaf förhuden!

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Fröken Sophia

Hej själv etanol!

Tack för lnet av mage Dävvil - behövde inte bära en enda tung sak på hela lördagen! Fantastiskt! Men kissa har jag gjort som en galning, och bebisen slog frivolter när jag åt stark thaimat i lördags!!

jtoao - ahh som omskärelse då eller?

• Dävvil

Sofia- Tack själv, IKEA var en baggis. Förutom att det var så mycket annat löst folk i vägen, när man skulle titta på grejer. De hade inte haft den goda smaken att byta mage med någon heller så det var inte mycket man såg vad det gäller spjälsängar å annat babyrelaterat.
    Åh thaimat... *dregl* Gott! Ja jag får halsbränna av sånt, tur det finns äckliga gaviscon att tugga mot det. hoho

• Dävvil

Hmm då kanske en snoppad snopp blir en snipp?

• jtoao

ja så måste det ju bli så då finns det snopp, snipp(kapad eller omskuren?) och snippa(mus)

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Dävvil

snipp, snapp, snut, nu är bebisbakandet slut. (Kan man säga då när man utför snoppandet)

• Pneu

Man kan säkert kombinera spritande (av t ex ärtor) och snoppande (av t ex krusbär) till något tidigare osett och fantastiskt *tro*. Det hör man ju på orden.

• Fröken Sophia

bebisbakande...ja rör ihop ägg och spermier - låt jäsa i 40 veckor i 37 grader och kläm ut

Jo en snoppad snopp blir en snipp, det tror jag att vi kan komma överens om. Om man sedan vänder den snoppade snoppen ut och in och stoppar upp den får man en snippa, men det är ett ämne för ett heeeelt annat forum än FL tror jag.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!