• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Joanie

"snippa, snopp, polis" kom vi på här hemma för ett tag sedan och tyckte att vi var jätteroliga

• etanol

Pneu: Jo först spritar man, sen snoppar man...Snacka om helkväll...

• jtoao

snoppar man inte först och spritar in sen?

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Fröken Sophia

Ockult : "I natt drömde jag att jag var en exorsist. Tycker att det var ganska så kusligt eftersom jag kan komma ihåg precis hur det kändes när jag drev ut djävulen ur den lilla flickan och hur mamman såg ut. Ännu skummare var att Max von Sydow var med i rummet. Har någon av er andra drömt något liknande?? Vad betyder det här egentligen?? Tacksam för svar"

• etanol

Sofia: Om du ska tyda drömmar så tänk inte så mycket på karaktärer och handling utan mer på "känslan" du hade i drömmen...

• jtoao

vi kollade upp tappa tänderna drömmen en gång och hittade 15 olika förklaringar..

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Fröken Sophia

etanol *viskar ännu lägre* vågar inte prata så högt om andra trådar... vill ju inte få en multifärgad inbox...

Tack!!! Nu vet jag precis vilket test jag ska köpa!! Jag har inte haft ÄL ännu men känner på mig att den här gången blir jag gravid så då måste det väl synas på ett test va????

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!