• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • KatastrofKatt
    Mississell skrev 2007-03-27 08:33:32 följande:
    Lyssna inte på KatastofKatt! Hon medgav i "en annan tråd" att hon har grava alkoholproblem och sitter förmodligen på torken nu.Fråga mig i stället, jag är expert på allt och erkänner inte mina problem för jag har inga och om jag har det så är det mina problem. Så. Fade away and radiate...
    aschå, jag börjar bli jäävlit tsrött pårej *hick* schluta ring, jag är tårr som en gammal schmörgås.. fan.
    stryk mig medhårs
  • lilla79

är det någon som vill sammanfatta de senaste 460 sidorna

• KatastrofKatt
    lilla79 skrev 2007-03-27 09:36:23 följande:
    är det någon som vill sammanfatta de senaste 460 sidorna
    *fylla, slaskmål, fylla, gråt, svammel, en sabla massa fölåt, lite gråt, styrkekramar, lite fylla följt av det tillhörande slagsmålet*
    stryk mig medhårs
  • DaMungo

samanfattning: jag är bäst och har aldrig fel!

• lilla79

låter som en fantastisk tråd! *sätter mig ner o väntar på att det sak hända saker*

• Mississell

Varför kan man inte ta en unge till dagis när nästan alla vattkoppor är torra? det är väl bara bra om de andra också får det, så slipper de få det när de är större?
    *Trött på att vara hemma med en överaktiv 2-åring*

Fade away and radiate...
  • Pneu

Mississell - Sminka över dem och säg att det är acne, bryt ihop och vråla "kränkning" med (o)jämna mellanrum om någon opponerar sig.

• Mississell
    Pneu skrev 2007-03-27 09:47:59 följande:
    Mississell - Sminka över dem och säg att det är acne, bryt ihop och vråla "kränkning" med (o)jämna mellanrum om någon opponerar sig.
    *Hämtar foundation, puder och rouge*
    Fade away and radiate...
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!