• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • SysterHedvig

nej han ångrar sig när han inser vilken fantastisk människa jag är. Måste laga all hans favorit mat, stryka hans kläder och köpa dyra presenter.

• Dävvil

Sofia- *garvar*
    Stoppa hela klabbet i micron, snopp, skivor och kläder, så har man ett fint påskbål/vårblot?

SH- Du kan ta dig igenom det här, du är stark. Ja fast då får han väl ändå köpa simpsonsboxen först?

• Fröken Sophia

SH faaan va dumma vi tjejer är egentligen!! Håller med Dävvil FÖRST ska han köpa den där Simpsonboxen till dig!!

• Fröken Sophia

dävvil på tal om vårblot, hur dags ska vi träffas för vår flygtur till Blåkulla

• jtoao

han ska köpa allt du kan önska dig så det så!

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Fröken Sophia

jtoao - kan du starta en omröstning om hur många som ska med till Blåkulla och lägga den under ockult? *lägger mig på knä och ber snäääält*

• Dävvil

Sofia- Jaa hur dags brukar det vara? Jag har ju rätt nära, det ligger ju ett härute på Brattön. Är det på påskafton så kan jag närsom efter kl. 17 ungefär.

jtoao- That´s the spirit!

• Fröken Sophia

osäker på när det är vi ska dit, men jag är i Sälen så jag får väl trimma till kvasten

• Dävvil

Får köpa en sån där nimbus-kvast som Harry Potter har, då går det undan.

• Fröken Sophia

nimbus 2000 heter den så?? *rotar i skåpet* jamen titta här var'en ju!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!