• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • SysterHedvig

jag blir så lätt engagerad och ännu mer frustrerad när man redan från början skriver under premissen att "jag vill inte prata med någon som inte håller med mig" och så blir jag alldeles uppretad under dagen, bygger upp det inom mig, och så bränner jag kvällsmaten och sambon blir ledsen och gråter.

• etanol

Stackars sambon...ni får äta snabbmat dom kvällarna...

• Dävvil

Jag tycker det är underligt att de här människorna förutsätter att alla gör abort med en sk. klackspark. De har ju faktiskt ingen aning om hur de som gör aborten mår eller vad de har för förutsättningar i sitt liv.

SysterHedvig- Det är tur det finns hämtpizza ibland

• etanol

Dävvil: Mmm, det är det som stör mig lite, att man kan totalt såga andras handlingar utan att känna till bakomliggande orsaker. Att man tror sig ha rätten att spy galla över ett "fenomen" utan att själv ha hamnat i situationen.

-Oooh, undrar om jag får alla rätt nu i klubben för flickorna som lever i en rosa glasbubbla?! *kräks lite*

• Arvid06Allis09

Ursäkta mitt språk, men vad f-n är det med alla dessa "Jag vill INTE ha ett december-barn" och "Mitt barn fyller i december, jag tycker så synd om det"-trådar???? Inser inte folk att barn är en gåva å att man ska vara j-vligt tacksam att man kan få barn överhuvvudtaget??? *irriterad*

• Fröken Sophia

Det ÄR synd om oss december barn. Jag är så nöjd med att få ett septemberbarn. *sätter mig på tvären*

• Dävvil

Ja å det e synd om oss novemberbarn med!! *motvalls* Fast mest var jag upprörd som liten för att jag inte fick färska jordgubbar på tårtan som mina systrar. (Snacka lyxproblem)

• etanol

Är majbarn själv, så det fanns asmycket jordgubbar på mina födelsedagstårtor...*ler å visar heeela tandraden*

• etanol

Täle er...*tycker lite synd om*...men jag kan komma på era kalas om ni vill...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!