• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Jag kan också komma på kalas, jag älskar tårta!

• Fröken Sophia

konstaterar glatt att det är synd om alla födelsedagsbarn...eller hur det nu är...

• jtoao

Kollade in tråden.. att dom ids

Men jag måpste säga att den ENDA jag har hört säga med ett glatt flin att hon skulle göra abort(hon har gjort flera) är helt rubbad och jag är glad att hon inte har 7 barn..för barnen skulle.

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • jtoao

Här är jag lite less på kalas just nu, och bara sambon fyller år i jordgubbstider, vi andra får ha frusna bär =(

• etanol

Jag fyller om en månad ungefär så då blir det väl tårta kan jag tro...Fick recept på philadelphia-glass-tårta av svägerskan, kanske skulle ge mig på den ist...*klurar*

• Dävvil

etanol- det låter ju smarrigt!

jtoao- ja det är inte rättvist, för de man kan köpa på vintern smakar aldrig lika gott som de vi kan köpa på sommaren. Eller självplock...

• Fröken Sophia

fast, fast, hmmm *funiderar* Princesstårta är ganska gott även utan färska bär faktiskt

• Fröken Sophia

FINNS det förresten en tråd enligt ovan diskussion om decemberbarn och abort???? *chockad*

• jtoao

om det är sådan med digestivebotten så är den ju sååå god *drägglar*

etanol skrev 2007-04-03 12:00:18 följande:
    Jag fyller om en månad ungefär så då blir det väl tårta kan jag tro...Fick recept på philadelphia-glass-tårta av svägerskan, kanske skulle ge mig på den ist...*klurar*
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!