• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

dävvil - ärligt talat - om brösten - så är de inte så fasligt stor ännu - har iofs bara i princip en bh som funkar, men att behöve rulla upp dem...nje kanske sen när man ammat sin bebis i 6-7 år så...

och sen

HERREGUD! vad får den männsikan sina fakta ifrån, lägger den i en skål vid fönstret? vilket fönster, det som står öppet ut mot gatan i operationssalen eller??

• Dävvil

Sofia- Ja för jag ska ju amma min man med, så jag får nog sy egna bh om några år då.

Mmm jag började undra. Skämtar hon? Så kan det ju inte gå till. Jag tror man får en spruta som tar död på fostret innan det kommer ut dessutom, sen läggs i särskild behållare för biologiskt avfall el. liknande. Det hon beskrev lät som något ur en skräckis... Hmm får lite idéer till ett manus här minsann.

• etanol

Fan vilken j*a tråd...*nu anmäls jag väl*

• Dävvil

Haha ja du å alla vi andra också förmodligen.

• Fröken Sophia

etanol och dävvil tar HEMSKT gärna en anmälan för den tråden, usch och fy och sen läser man Centaurions presentation och förstår vilket trauma det måste vara för henne att få en sådan anklagelse kastad i ansiktet.

*utnämner den tråden till årets sämsta på FL*

• Dävvil

Sofia- ja den var riktigt osmaklig. Men läste du TS pres? Vågar inte skriva vad jag tyckte, men läs gärna.

Jag röstar också för att det var den sämsta hittills. Nya bottennapp varje vecka?

• Fröken Sophia

TS'en verkar utan tvekan vara Sveriges mest perfekta och lyckliga människa och borde inte ge sig in i sådana debatter, men det är bara min högst personliga åsikt...

Fast du drog nog upp det värsta hittills Dävvil - erhm, vad säger man, bra jobbat?!

• Dävvil

Ibland blir man bara så... chockad. Hakan liksom trillar ner, fast man tror man hört allt.

Men nä nu ska jag pallra mig iväg till MVC å mäta fettet på magen.

• etanol

Vilka oupplysta människor det finns, gick inte folk i skolan...trodde det var lag på det....

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!