• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • SysterHedvig

som hemlig smygläsare måste jag ändå få inflika att "klonk" är ungefär det motsatta vad det låter som när man är på järntablettskur och ska uppsöka toaletten

• etanol

Hedvig, för mig lät det "klonk" om jag hade tur, hade jag ingen tur så bidde det "förlösande" medel och sprutlackering... ...(någon måste ha satt mackan i halsen nu)

• Fröken Sophia

SysterHedvig - ja usch ja, vad järntabletter ställer till det för lilla maggen. Hoppas att jag slipper äta dem, men ska väl inte hoppas på för mycket!

Dävvil - neee inte vaken alls, är trött, har huvudvärkt, vill hem och sova igen! Skönt att det gick bra hos bm, håll koll på ditt sockerintag i påsk bara! *mumlar* *vill ju inte att dävvil får ett sötare barn än jag*

• Dävvil

SysterHedvig- Ja jag har hört att man kan reagera i princip hursom på de tabletterna. Alltså ytterligare en "spännande" gravidöverraskning för mig.

etanol- du målar så fina eh bilder på min näthinna. Men jag är inte äckelmagad, mackan ligger stadigt kvar i magen.

Sofia- Jag vill med hem å sova. Haha mitt barn kommer få såna där stora blänkande mangaögon. Nejdå efter påsk kommer jag nog vara rätt trött på godis i några timmar.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!