• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • SkåneP

Jag hörde av nån att den nya regeringen ska slopa all sjukersättning. Blir SÅ ARG. Typiskt dem att SPARKA på dem som REDAN LIGGER!

• eisa

Jag kan förstå om man är förlossningsrädd när man haft en traumatisk förlossning, men när man aldrig fött barn förr, vad är man då rädd för??? Då borde man faktiskt prova på det först!

• Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-01-31 23:49:58 följande:
    Jag kan förstå om man är förlossningsrädd när man haft en traumatisk förlossning, men när man aldrig fött barn förr, vad är man då rädd för??? Då borde man faktiskt prova på det först!
    Ja du är en dålig mamma om du inte vill födda vaginalt, stackars dej som inte för uppleva den goa smärtan.
    Screw you guys, I'm going home
  • vildamamma

Överskrift: är sååå besviken på mina nya servetter för dom suger inte upp fukt tillräckligt bra!

25 kommande inlägg:
    -nej de är inte bra
    -upplevt samma som dig: prova köp dess på willys, ica m.fl.
    -eller dessa (länk)
    -vill du ha coola så köp dessa (länk)
    osv osv

Ärthjärna26
    Jag tycker dom är såååå bra...
    Men, ni som inte gillar dom kan ju köpa nån annanstans bara istället för att vi ska ha en diskussion om vad som är gjorda av eller ej. Är ju ingen som tvingar er att köpa servetterna.
    Nån som har fler tips på servetter i andra design från samma företag/märke?

• vildamamma

de jag ville komma me är det ärthjärna26 (hoppas ingen heter så) är taget ur en annan tråd, fast de va om en annan produkt. tycker man en annan sak är bra, starta en egen tråd å låt oss andra gnälla vidare!!!!

• eisa

Varför sitter ni här på FL? Var med era barn istället!! Vad är ni för föräldrar egentligen? Adoptera dem till mig om ni inte vill ha dem

• eisa

"Du som har storlek 38, vad väger du?"

• Göteborgsbruden
    Zaria skrev 2007-01-31 23:59:17 följande:
    "Jag är ingen rasist men"
    Riktigt klassiker!

En annan:

"jag är inte rasist, jag har ju en invandrare i kompiskretesen" typ så..
    Screw you guys, I'm going home
  • eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 00:01:19 följande:
    Zaria skrev 2007-01-31 23:59:17 följande: "Jag är ingen rasist men" Riktigt klassiker!En annan:"jag är inte rasist, jag har ju en invandrare i kompiskretesen" typ så.. Screw you guys, I'm going home
    Eller "jag har inget emot homosexuella, jag känner JÄTTEMÅNGA snälla bögar, men..."
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!