• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Zaria

I sexforumet där det frågas om det finns fler som gillar tex analsex eller dyl

"Guuuud vad äckligt"

Brukar vara minst en 10 sådana svar dessutom, vad är poängen med det?

• Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 00:00:32 följande:
    "Du som har storlek 38, vad väger du?"
    Liknande:

Jag är 168 o väger 45  kg, ser jag tjock ut?
    Screw you guys, I'm going home
  • Zaria

Princess85: ja har man invandrare i kompiskretsen kan man omöjligt vara rasist...så funkar det på FL.

• eisa
    Zaria skrev 2007-02-01 00:02:38 följande:
    I sexforumet där det frågas om det finns fler som gillar tex analsex eller dyl"Guuuud vad äckligt"Brukar vara minst en 10 sådana svar dessutom, vad är poängen med det?
    Precis, haha!
  • Jessica24

Du har inga barn, va?

♥ Victor 14/3-2006 ♥
  • Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 00:01:59 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-01 00:01:19 följande: Zaria skrev 2007-01-31 23:59:17 följande: "Jag är ingen rasist men" Riktigt klassiker!En annan:"jag är inte rasist, jag har ju en invandrare i kompiskretesen" typ så.. Screw you guys, I'm going homeEller "jag har inget emot homosexuella, jag känner JÄTTEMÅNGA snälla bögar, men..."
    Hehe precis, känner man nån kan man ju inte vara homofob lr rasist
  • Zaria

"Jag har en kompis man får kalla neger, därför är andra negrer löjliga som inte kan ta att jag kallar dem neger, jag menar inget illa jöööh"

• Göteborgsbruden
    Zaria skrev 2007-02-01 00:03:15 följande:
    Princess85: ja har man invandrare i kompiskretsen kan man omöjligt vara rasist...så funkar det på FL.
    Verkar ju som det, har hört den repliken utan för FL också, tyvärr,,
  • Göteborgsbruden
    Zaria skrev 2007-02-01 00:02:38 följande:
    I sexforumet där det frågas om det finns fler som gillar tex analsex eller dyl"Guuuud vad äckligt"Brukar vara minst en 10 sådana svar dessutom, vad är poängen med det?
    Varför säga något, smaken är ju som baken. O en del vill tydligen ha den där. Låt dem vara liksom.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!