• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Morrizz

tycker du ska välja drive-in skorv istället jtoao

Hittade en tråd där TS ber en att hjälpa att inreda hallen. Inga mer detaljer så man inte blir anmäld .

Jag tycker att TS borde ta bort ytterdörren, jag förespråkar uttrycket att ha "öppen dörr".
    Alla är välkomna (speciellt tjuvarna - dom ser till att man inte samlar på för mycket onödigt kraffs). Det berikar definitivt ens sociala liv och hade man inga vänner innan så får man garanterat nya

• Airy fairy

Morrizz,

Dum fraga kanske (da jag bara vart har nagra veckor) men varfor skulle man bli anmald om man visde foto pa hallen?

• tröttmor
    Sarius skrev 2007-04-14 22:26:58 följande:
    Ja, jag driver stenhårt med en tjej men hon har fan ingen humor!
    va?? är det så du gör?? går in och bara driver med folk? varför?
    det var inte med mig va?? kan det inte vara, för humor, det har jag
  • Sarius
    tröttmor skrev 2007-04-15 13:28:11 följande:
    va?? är det så du gör?? går in och bara driver med folk? varför?det var inte med mig va?? kan det inte vara, för humor, det har jag
    Nej vännen, inte med dig.
    Jag tror du vet vilken struts jag menar...
    Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • jtoao

Morrizz typ så har vi fast det sitter tom 2 dörrar fast ingen är någonsin låst..

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Mississell
    Airy fairy skrev 2007-04-15 11:25:58 följande:
    Morrizz,Dum fraga kanske (da jag bara vart har nagra veckor) men varfor skulle man bli anmald om man visde foto pa hallen?
    Tror hon menade att hon blir anmäld om hon ger för många detaljer angående tråden...
    Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • Mississell

Fast å andra sidan kan jag inte svära på att man inte blir anmäld om man sätter ut en bild på hallen. Numera blir man anmäld av de mest underliga anledningar, verkar det som!

Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • Myrongen

"DU är bästa mamman till ditt barn" (Det enda som krävs för att vara "bäst" är att man är förälder till barnen, ofta is amband med rökning- eller uppfostringsdiskussioner oavsett hur puckade saker personen håller på med.)

Endel slänger sig så mycket med uttrycket att man inte skulle bli förvånad om t.o.m. Bobbys mamma är "bästa mamman till ditt barn".

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!