• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

Vill också ha stor mage och vagga runt...*suckar*...mycket lättare att få sympati hemma då...

• Dävvil

Sofia- Ja ibland är det så, ibland känner jag att det inte finns något jag längre, är liksom en vaggande bebisförvaring.

• lilla79

hm, vi har försökt bli med bebis lagom länge nu, nu vill jag bli det.

• Miiiaaa

Hjälp mig välja färg på min vagn!

Finns det NÅGOT som kan vara mer subjektivt??

• Fröken Sophia

Miiiaaa inte så svårt egentligen, är det en tjej - rosa, är det en kille - blått.

Så.

• Fröken Sophia

vaggande bebisförvaring haha

lilla79 - lagom länge?? vad är det?

• Dävvil

Miiiaaa- ska du åka i den eller bebben? Jag tycker en pärlemorvit, med svandunsinfällningar och strass på handtaget, silverglänsande navkapslar.

• KatastrofKatt
    Sofia7912 skrev 2007-04-16 08:25:55 följande:
    Jipieee nu har mina värkar kommit igång! Ringde precis till förlossningen och de tyckte att jag skulle komma in med en gång, men jag sa att jag var tvungen att skriva på FL först! Förra gången jag fick barn kom bebisen ut 2 h efter det att vattnet gick så har ni tur får ni se det live idag! Jag slår på min web cam.
    *blandar groggar*
    stryk mig medhårs
  • Rude Billy

Min son har skrikit i 5 timmar han har inte ätit sen igår och han beteer sig precis som att han är hungrig VAD kan det vara för fel på honom? *orolig*

Benjamin - mammas allt på jorden!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!