• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Ja, vi kan tipsa. Alla på FL vet ju bästare än bm på förlossningen, det är ju ett vedertaget faktum.

• lilla79

förresten, min make veckopendlar (började idag) o såklart har jag ÄL på onsdag. tänkte utnyttja honom i morse, man han hann inte, för han var för trött... nu kommer jag trol att missa ÄL denna gången. Ska jag lämna honom direkt eller ska jag hoppa på brevisen? (mär snuttifieringen)

• Dävvil

Ta inga chanser, hugg brevisen, mys med mannen så fort tillfälle finnes.

• Mississell

Beror ju på om brevisen är man eller kvinna, förstås. Eller har ni helt missat att det finns kvinnliga brevbärare? De heter brevbärerskor då. Snuttifiera den, lilla79!

Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • Dävvil

brevbärissa? Hmm men då kan man gå på span i affären, hehe någon liten stackars karlslok ska väl finnas där.

• jtoao

Yo är det liveförlossnig?

*bänkar mig*

*smygtittar när lilla pökar brevbärerskan oxå*
    allvarligt, hur ska du bortförklara det där, hon kan ju knappast gör dig på smällen...
    Nöjespökare där!!

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Mississell
    Dävvil skrev 2007-04-16 09:45:43 följande:
    brevbärissa? Hmm men då kan man gå på span i affären, hehe någon liten stackars karlslok ska väl finnas där.
    Kan ju komma någon leverantör av mjölk eller nåt. Han ska väl kunna ställa upp med en leverans av specialgrädde.
    Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • lilla79

hihi, liiite kul måste jag väl få ha när han sover på hotell o går på fina möten?? Jag harvar fram o tillbaka i vår gula lilla skruttbil o han åker tåg... jag snyter ungar o han fikar med chefen...
    ropen ska skalla: rätt till att knulla brevbäraren för alla!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!