• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mississell
    lilla79 skrev 2007-04-15 21:01:25 följande:
    vad fin du är idag mississell! Läget idag?
    Visst är jag sööööt? Jag bara älskar Pocoyo, sitter som klistrad vid Disney Channel...
    Läget är under kontroll, börjar dock lacka ur rejält på hela j*vla FL snart. Fast inte på er här såklart!
    Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • lilla79
    Mississell skrev 2007-04-15 22:23:51 följande:
    Visst är jag sööööt? Jag bara älskar Pocoyo, sitter som klistrad vid Disney Channel...Läget är under kontroll, börjar dock lacka ur rejält på hela j*vla FL snart. Fast inte på er här såklart!
    *puh* blev lite rädd där ett tag...
  • Sarius

Fan FL börjar spåra ur på riktigt.
    Så fort man kommer med minsta lilla kritik så ska det läggas locket på.

Ajabaja...

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • KatastrofKatt

jag tycker att vääääldigt många på fl är skitjobbiga. ar det hormonerna som spökar? betyder det att jag är gravid?

stryk mig medhårs
  • Fröken Sophia

KatKatt - nej men förmodligen att du har PMS och alla andra effellare är gravida.

Tycker förresten att reglerna för vem som får vara här även ska inkludera gravida inte bara folk med barn... *surar*

• Fröken Sophia

Jipieee nu har mina värkar kommit igång! Ringde precis till förlossningen och de tyckte att jag skulle komma in med en gång, men jag sa att jag var tvungen att skriva på FL först! Förra gången jag fick barn kom bebisen ut 2 h efter det att vattnet gick så har ni tur får ni se det live idag! Jag slår på min web cam.

• Mississell

*Poppar popcorn*

Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • lilla79

är den ute ännu? var är lajvbilderna? du måste ha med dig en laptop, så du kan fråga saker under förlossningen, typ omröstning om epidural o så.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!