• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Mississell

Men vi har så fula brevbärare. Måste jag knulla dem nu också? kan jag inte få ta en snygg taxichaffis i stället?

Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • lilla79

hm, vi får skriva in en klausul i uppropet om det, mississell.

• Mississell
    lilla79 skrev 2007-04-16 09:52:46 följande:
    hm, vi får skriva in en klausul i uppropet om det, mississell.
    Tack!
  • lilla79

nä, hur ska ungarna se ut då? vingmuttrar med alldeles för stora kepsar... usch nej.

• Mississell
    Dävvil skrev 2007-04-16 10:03:05 följande:
    Ja vi kan ju inte fulknulla!
    lilla79 skrev 2007-04-16 10:06:23 följande:
    nä, hur ska ungarna se ut då? vingmuttrar med alldeles för stora kepsar... usch nej.
    Det är bara att kolla i vissa gallerier här på FL så kan man se de hemska följderna av allt fulknullande som försiggår i landet!
    *Skriver argt brev till Folkhälsoministeriet*
  • Dävvil

hihihi såna där roy & roger kepsar. *garvar*

• Fröken Sophia

Åh nej falsk alarm sorry tjejer, blev ingen förlossning idag...ber att få återkomma!! Men åhh vad jag blev sugen på popcorn.

"Jag vill ha semester själv en vecka i sommar med min sambo utan hans son. Är jag en dålig styvmor?"

• lilla79
    Sofia7912 skrev 2007-04-16 10:23:47 följande:
    Åh nej falsk alarm sorry tjejer, blev ingen förlossning idag...ber att få återkomma!! Men åhh vad jag blev sugen på popcorn."Jag vill ha semester själv en vecka i sommar med min sambo utan hans son. Är jag en dålig styvmor?"
    den värsta som vandrat på jorden!
  • Fröken Sophia

*viskar* jag hittade inte på det där med värkarna och närstående förlossning och chatta på FL..."någon" hann före - "pau wiktigt" så att säga...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!