• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

Jag var ju på G innan..tur att det inte blev något för jag har helt missat det där med rakningen...

Sofia7912 skrev 2007-04-16 08:25:55 följande:
    Jipieee nu har mina värkar kommit igång! Ringde precis till förlossningen och de tyckte att jag skulle komma in med en gång, men jag sa att jag var tvungen att skriva på FL först! Förra gången jag fick barn kom bebisen ut 2 h efter det att vattnet gick så har ni tur får ni se det live idag! Jag slår på min web cam.
  • Fröken Sophia

Anmäler genast detta OT inlägg.

*fnisar*

Skön tjej!

tomas och alex skrev 2007-04-16 15:18:33 följande:

FÖrlåt att jag blir OT nu men MÅSTE dela med mig av den här som jag hittat thuvlyssnat.se:En tjej ~25 går in på Ica och har sitt barn, iklädd en rosa mössa, i en sittvagn. En äldre dam kommer fram och lutar sig mot barnet.Damen: Nämen gud, vilken söt liten flicka!Tjejen: Tack, men det är en pojke.Damen (tittar upp och fnyser lite): Men varför har han då en rosa mössa?Tjejen (svarar trött): För att han är bög.
  • Jazza

sofia: Phuuu *andas ut* sicken jäääla tur

• Rude Billy
    Sofia7912 skrev 2007-04-16 15:21:50 följande:
    Anmäler genast detta OT inlägg. *fnisar*Skön tjej!tomas och alex skrev 2007-04-16 15:18:33 följande:
    absolut, det är en bra sida att sitta på om man inte har mycket annt för sig...
    Benjamin - mammas allt på jorden!
  • Mississell

Vadå raka er? Begär kejsarsnitt så slipper ni fundera på sånt...

Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • KatastrofKatt
    tomas och alex skrev 2007-04-16 15:18:33 följande:
    FÖrlåt att jag blir OT nu men MÅSTE dela med mig av den här som jag hittat thuvlyssnat.se:En tjej ~25 går in på Ica och har sitt barn, iklädd en rosa mössa, i en sittvagn. En äldre dam kommer fram och lutar sig mot barnet.Damen: Nämen gud, vilken söt liten flicka!Tjejen: Tack, men det är en pojke.Damen (tittar upp och fnyser lite): Men varför har han då en rosa mössa?Tjejen (svarar trött): För att han är bög.
    BÄST!!!
    stryk mig medhårs
  • tröttmor

ååååå alla som skriver sin mening och åsikt i en tråd, och sen inte tål att andra har annan åsikt. som att det bara är en part som ska veta att *alla tycker olika*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!