• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

tomas och alex - ähhh, det är ingen fara, skrik är barns sätt att påkalla uppmärksamhet och man ska redan tidigt lära dem att de inte alltid kan få det, låt honom skrika ett tag till så slutar han snart ska du se.

• Rude Billy
    Sofia7912 skrev 2007-04-16 14:18:17 följande:
    tomas och alex - ähhh, det är ingen fara, skrik är barns sätt att påkalla uppmärksamhet och man ska redan tidigt lära dem att de inte alltid kan få det, låt honom skrika ett tag till så slutar han snart ska du se.
    Jaha, annars tänkte jag att jag kunde fylla badkaret halvvägs och låta honom bada själv i ca en timme! För det sa min mammas grannes frus kusins barns mammas hunds kusinägare att det minsan var kanoooon bra när barn var så här..
    Man skulle gärna ge barnet typ en hårtortk som var påslagen att leka med!
    Obs min son är 7,5 månad så han bör ju kunna bada helt själv!
    Benjamin - mammas allt på jorden!
  • Fröken Sophia

Jodå, men varför bara halvvägs, han flyter väl och dessutom håller sig vattnet varmare då och du kan lämna honom i 1,5 h minst.

*vet*

• Rude Billy

aha men då gör jag så.. kanske ska lägga i lite vällingpulver IFALL han skulle bli hungrig..
    Sen det där med blöjor, det räcker väl om man sköljer ur blöjan 1 gång/vecka?

• Fröken Sophia

sköljer ur blöjan?? har jag aldrig gjort själv, mina pamperssuperextra är självrengörande.

häll du i lite välling och en köttbulle som smakis

• Rude Billy

MEN HUR KAN DU HA SJÄLVRENGÖRANDE??
    Bryr du dig inte om ditt barn eller, tycker du att ungen är så äcklig att du itne ensknan skölja ur blöjan åt honom/henne?? DU borde verkligen inte skaffa barn om du inte kan ta ansvar för ett!!
    *ser jätteledsen ut*

• Fröken Sophia

ähum ... VA?? hoppar du på MIG? Nu nu jäklar. *anmäler*

• Rude Billy

*anmäler tillbaks så det bara visslar om det*

Ja dessa äffällare

• Fröken Sophia

skönt med den här tråden som andningshål!!

sunt förnuft - det förekommer liksom bara inte verkar det som och om man inte håller med TS är man ju för det mesta körd...

• Rude Billy
    Sofia7912 skrev 2007-04-16 14:51:23 följande:
    skönt med den här tråden som andningshål!! sunt förnuft - det förekommer liksom bara inte verkar det som och om man inte håller med TS är man ju för det mesta körd...
    men det är klart, alla måste ju vara liiiiika. Annars är man FAKTISKT rasist, så det så!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!