• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Jazza

Sofia: Ser du inte om magen är rosa eller blå, då??

• Fröken Sophia

Jazza *fnissar* näe den är vit...

• Rude Billy
    Sofia7912 skrev 2007-04-16 15:09:12 följande:
    tror du förresten att jag måste raka mig därnere inför förlossningen, jag menar av medicinska skäl ifall de skulle behöva sy eller så??? *orolig*
    jag tror att det är VIKTIGARE om du rakar in en stjärna i bakhuvudet. SÅ att de ser att du ska föda barn och inte tror att du kommer in för en öm tå eller nått
    Benjamin - mammas allt på jorden!
  • Jazza

sofia: Ah, så jobbigt... en hermafrodit...

• Fröken Sophia

jazza - men då har jag löst hela feministproblematiken det blir ju två-i-ett

• Rude Billy

FÖrlåt att jag blir OT nu men MÅSTE dela med mig av den här som jag hittat thuvlyssnat.se:

En tjej ~25 går in på Ica och har sitt barn, iklädd en rosa mössa, i en sittvagn. En äldre dam kommer fram och lutar sig mot barnet.
    Damen: Nämen gud, vilken söt liten flicka!
    Tjejen: Tack, men det är en pojke.
    Damen (tittar upp och fnyser lite): Men varför har han då en rosa mössa?
    Tjejen (svarar trött): För att han är bög.

• Jazza

en pil i könshåren och ett inrakat "B" (som i bebis) så att de fattar vilken ände som är upp och vilken som är ner... ingen förlossningspersonal kan mäta sig med FL kompentensen, så eg bättre att föda online, så guidas du

• Rude Billy
    Sofia7912 skrev 2007-04-16 15:17:41 följande:
    jazza - men då har jag löst hela feministproblematiken det blir ju två-i-ett
    VIlken tur att du löste det, annars kunde du ju blivit utvisad ur sverige för landstrots eller nått! *vet att sånt har hänt*
  • Jazza

beror på, om din man skall föda och amma det ena barnet.. annars är du rökt ändå!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!