• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Rude Billy
    Sofia7912 skrev 2007-04-17 11:49:39 följande:
    En sån överraskning, men grattis då till den lilla pittisen! tomas och alex skrev 2007-04-17 11:46:04 följande:
    Tackar, jag var ju SÄKER på att det var en rottis men men..
    By the way, dina texter på din presentation ang. föräldraledighet å fikastunder är UUUUNDERBARAA!!
    Benjamin - mammas allt på jorden!
  • KatastrofKatt
    Sofia7912 skrev 2007-04-17 11:49:11 följande:
    www.expressen.se/noje/1.640833Ska vi tycka synd om henne för att det gör ont att operera sig eller? Jag fattar inte riktigt meningen med de här artiklarna faktiskt.Det är f-n mycket mer synd om mig idag som mår illa.
    herreguvd! jag ska operera in en gaffeltruck i överläppen!
    stryk mig medhårs
  • Dävvil

Stackars STACKARS lilla Linda. *kräks*

• Fröken Sophia

*kräks också* men inte så mycket

*pustar ut* har äntligen fått lunch och är nu varken illamående eller hungrig längre

*glad igen*

• Fröken Sophia

tackar *rodnar* och erkänner att det ju är etanol som skrev det i den här tråden t o m*

tomas och alex skrev 2007-04-17 11:53:34 följande:

Tackar, jag var ju SÄKER på att det var en rottis men men.. By the way, dina texter på din presentation ang. föräldraledighet å fikastunder är UUUUNDERBARAA!!
  • KatastrofKatt
    Sofia7912 skrev 2007-04-17 12:43:42 följande:
    tackar *rodnar* och erkänner att det ju är etanol som skrev det i den här tråden t o m*tomas och alex skrev 2007-04-17 11:53:34 följande:
    var ju tvungen att gå in och glo.. etanols fikastunder hade jag redan tagit del av, men de där underbara svaren gav mig tårar i ögonen!
    stryk mig medhårs
  • Fröken Sophia

mmm...jag gillar särskilt den med blodgrupperna faktiskt *orolig*

• Fröken Sophia

*ser mig nervöst omkring*

jo, du förstår, etanol är en mytomspunnen figur här på FL...

*tårarna börjar tränga fram*

men hon valde man och barn framför oss effellare

• Rude Billy
    Sofia7912 skrev 2007-04-17 13:00:04 följande:
    *ser mig nervöst omkring*jo, du förstår, etanol är en mytomspunnen figur här på FL...*tårarna börjar tränga fram*men hon valde man och barn framför oss effellare
    VA!!
    Hur kan man välja dem framför oss :-0
    Benjamin - mammas allt på jorden!
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!