• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Airy fairy

Sofia7912,

Vilken supertrad du startade!! Ana forvirringen med katten och gravlingen

Ja! de kan ju lagga till en san dar ciggarett-varningsstext nar man loggar in:

FL kan leda till reducerad somn.

eller

Anvandande av FL under langre perioder kan leda till en surandes sambo

eller

FL kan leda till att man ar gravid med en gravling

• Skitunge79
    Åh, ni är ju störtsköna här inne!!!!! Garvade högt för mig själv åt Däävil o Airy fairy!! Jag tror jag är kär i er!
  • KatastrofKatt
    Airy fairy skrev 2007-04-18 00:10:48 följande:
    Sofia7912,Vilken supertrad du startade!! Ana forvirringen med katten och gravlingen Ja! de kan ju lagga till en san dar ciggarett-varningsstext nar man loggar in: FL kan leda till reducerad somn. ellerAnvandande av FL under langre perioder kan leda till en surandes samboellerFL kan leda till att man ar gravid med en gravling
    och hur i helskotta kan det vara förvirrande med katten? och grävlingen? det är ju liksom glasklart hela historien..
    lägger man sig med grävlingar, kan man förvänta sig påföljder.
    stryk mig medhårs
  • Rude Billy
    KatastrofKatt skrev 2007-04-18 07:24:43 följande:
    och hur i helskotta kan det vara förvirrande med katten? och grävlingen? det är ju liksom glasklart hela historien..lägger man sig med grävlingar, kan man förvänta sig påföljder.
    Menhon kudne ju fått en snabeltandad tiger!
    Och JA Det är en SNABELtandad en. kanske är en sån hon får nästa tisdag?
    Benjamin - mammas allt på jorden!
  • KatastrofKatt
    tomas och alex skrev 2007-04-18 07:40:31 följande:
    Menhon kudne ju fått en snabeltandad tiger!Och JA Det är en SNABELtandad en. kanske är en sån hon får nästa tisdag?
    och hur sjutton får du till en ssabeltandad tiger från ett knull med en grävling??
    ska hon ha en sån, får hon ligga med hela personalstyrkan på kolmården!
    stryk mig medhårs
  • Rude Billy

Nej det går OM man äter glass inom 2 dygn efter samlaget OCH sjunger en sång man VERKLIGEN gillar!!

• Rude Billy

KK- KAN du INGET om det här med bebisverkstd eller! *anmäler migsjälv och KK*

• KatastrofKatt
    tomas och alex skrev 2007-04-18 07:57:19 följande:
    KK- KAN du INGET om det här med bebisverkstd eller! *anmäler migsjälv och KK*
    jag kan allt.. utom hur man sedan uppfostrar odjuren.
    stryk mig medhårs
  • Fröken Sophia

*skrattar*

Jag håller med katten, hur kan det vara förvirrande!

Airy fairy skrev 2007-04-18 00:10:48 följande:

Sofia7912,Vilken supertrad du startade!! Ana forvirringen med katten och gravlingen Ja! de kan ju lagga till en san dar ciggarett-varningsstext nar man loggar in: FL kan leda till reducerad somn. ellerAnvandande av FL under langre perioder kan leda till en surandes samboellerFL kan leda till att man ar gravid med en gravling
  • KatastrofKatt
    Sofia7912 skrev 2007-04-18 08:11:20 följande:
    *skrattar*Jag håller med katten, hur kan det vara förvirrande!Airy fairy skrev 2007-04-18 00:10:48 följande:
    det är klart som korvspad, visst!?
    stryk mig medhårs
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!