• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

Missi - det har min med!!!!

men så länge den inte är liten så...kvittar det ju

• Dävvil

Sofia- Ja bra idé vi startar tröj-, kalsong-, å bebisfabrik. Jag har 3 mån kvar av produktionstiden på bebbe nr 1.

Hihi bra svar. Med tanke på att jag läst att allt mellan 9-22 cm är normalt.

• Mississell

Jag får väl begränsa mig till kalsong- och tröjfabriken. Kan ju inte få fler bebbar...Ledsen

Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • Fröken Sophia

dävvil - jag har ju 5 månader kvar av min bebisfabrik, har inte ens funderat på en 2:a!!! Men tröj- och kalsongfabrik - absolut!!

*tänker efter* ok men nånstans mittemellan då - lagom liksom

• Fröken Sophia

mississ - fast du har ju redan 2, så du ligger väl över snittet, för det är väl på 1,8?! *ler*

välkommen till fabriken!

• Dävvil

Vi kan ha bara tröj- å kalsongfabrik, vet inte om jag orkar en tvåa.

Ja lagom är bäst

• Mississell

Ja, och räknar jag med Makens barn (vilket jag faktiskt gör eftersom jag älskar dem som mina egna) så har jag ju 4!

Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • Fröken Sophia

ok, men alldeles egna som kommit ur din kropp som små aliens det var det jag menade

• Kanelflicka

Jag kom på ytterligare en klassisk FL replik:

"Hjäääääälp"

Denna brukar följas av någon trivialitet som "Vad är telefonnummer till Nordea i Helsingborg???" eller "Vilken temperatur ska man ha när man bakar sockerkaka?"

• Dävvil

Kanelflicka- *asgarvar* Ja som om de höll på å dödde typ.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!