• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

fullständigt klart - fattar inte hur någon kunde få för sig att det var förvirrande *skakar på huvudet*

• Fröken Sophia

jag bor förresten inte SÅ långt bort från Kolmården!!!

• KatastrofKatt
    Sofia7912 skrev 2007-04-18 08:17:42 följande:
    jag bor förresten inte SÅ långt bort från Kolmården!!!
    AHAAA... *ringer direktören och varnar för ormgropar*

ööh... fan vad dåligt.. är så jäkla trött!
    stryk mig medhårs
  • Fröken Sophia

ähhh det är lugnt, klarar nog av ett dåligt skämt då och då!!

Vet hur du känner dig, igår var jag trött, irriterad, hade huvudvärk och mådde illa och kräktes. Idag känns det mycket bättre!! *fnissar*

• Dävvil

Ja mä!
    Usch jag e trött, känner mig varm å har ont, kan jag vara gravid då? Blää.

En annan sak!! Det borde tatueras en varningstext på snoppen på killar, där ska det stå nåt i stil med:
    Denna produkt kan orsaka ett ofantligt svullande och svällande, kräkningar, illamående, personlighets- och kroppsförändringar. Hälsningar Socialstyrelsen och MVC

• Fröken Sophia

*asg*

Vet inte om allt det skulle få plats på min sambos snopp!

Dävvil skrev 2007-04-18 09:13:19 följande:
    Ja mä! Usch jag e trött, känner mig varm å har ont, kan jag vara gravid då? Blää. En annan sak!! Det borde tatueras en varningstext på snoppen på killar, där ska det stå nåt i stil med:Denna produkt kan orsaka ett ofantligt svullande och svällande, kräkningar, illamående, personlighets- och kroppsförändringar. Hälsningar Socialstyrelsen och MVC
  • Dävvil

Sofia- Nej men om du sade till honom att det skulle det, skulle han bli glad och stolt på något vis tror jag. Hörde av en vän att Malena Ivarsson sagt att hemligheten bakom ett långt förhållande är att beundra mannens penis och att skratta åt det han säger. (antar att hon menar hans skämt då).

• Fröken Sophia

undrar egentligen om det är så?

min sambos snopp *undrar med ens varför jag diskuterar detta här* är inte jättejättestor och jag vet inte om han skulle vilja höra att jag säger att den är sååå stor och sååå härlig (på äkta porrfilmsmanér) eller om han bara skulle tro att jag ljög för att göra honom glad?!

fast vi tjejer gillar ju att höra att vi är vackra och har underbara kroppar och fina bröst och allt vad det är så kanske...

Dävvil skrev 2007-04-18 10:28:45 följande:
    Sofia- Nej men om du sade till honom att det skulle det, skulle han bli glad och stolt på något vis tror jag. Hörde av en vän att Malena Ivarsson sagt att hemligheten bakom ett långt förhållande är att beundra mannens penis och att skratta åt det han säger. (antar att hon menar hans skämt då).
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!