• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Jossebell

om du känner att du är fet så är du säkert det! Eller så har du en alvarlig psykisk sjukdom.

• Fröken Sophia

Ja du är fet, usch att du ens vågar visa din feta häck ute???

Du borde skämmas.

Dävvil skrev 2007-04-24 12:28:15 följande:
    Jag är 2,80 lång, väger 45 kg, är jag fet? Min pojkvän sa att jag är fet. TILLÄGGSKOMMENTAR:Jag är gravid i vecka 2+1
  • Dävvil

*lilleskuttlipar igen å kräks upp lunchen som bestod av 1 rårrivet äpple, en halv morot, en halv grönsaksbuljongtärning och 3 rucolablad* Är det för mycket mat?

• Fröken Sophia

ja du borde veta att det räcker med en halv tomat och två ruccolablad, kanske ett basilikblad också om du sprang 1 mil i morse...*suckar djupt över okunskapen*

*smaskar vidare på min glass*

• Dävvil

sprang 2 mil imorse, 2 till på lunchrasten. Ska springa till bosses glass i eftermiddag, har de salladssorbet?

• Fröken Sophia

*räknar* 1,2,3,4,5....45 mil...du kan nog unna dig två kulor vanlig glass Dävvil

Dävvil skrev 2007-04-24 13:03:26 följande:
    sprang 2 mil imorse, 2 till på lunchrasten. Ska springa till bosses glass i eftermiddag, har de salladssorbet?
  • Dävvil

WOW, men det blir nog för mycket, tror du inte? *nervös så jag nästan svimmar*

• Fröken Sophia

nej jag tror nog att det är ok OM du joggar tillbaka också!!

Dävvil skrev 2007-04-24 13:50:16 följande:
    WOW, men det blir nog för mycket, tror du inte? *nervös så jag nästan svimmar*
  • Pneu

"En björn har tagit mitt barn! Borde jag lämna datorn eller ska jag maila polisen?"

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!