• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Pneu

Huvvaligen. Jag råkade äta en jättestor bit torkat (och tyvärr (?) också saltat) renkött. Borde min sambo lämna mig för att jag kommer att behöva gå upp och dricka minst femton liter vatten inatt?

• Dävvil

Pneu- Nej men du borde lämna honom för att han lät dig göra detta mot dig själv.

• Airy fairy

pneu,
    Da ar du kanske gravid med en ren nu......

• Pneu

Dävvil - det är sant. Tur att FL hjälper en att se saker från rätt håll.

Airy - attans. De föds ju när som helst nu, och jag som ska börja jobba nästa vecka *ringer till chefen och frågar om det är okej att ta med en renkalv* *hänvisar till amningsklausulen i avtalet*

• Airy fairy

Pneu,

Sa kan det ga!
    Nu far du nog snabbtrana dig pa lasso med sa du kan halla styr pa kalven. Bugaboo duger nog inte i detta fallet.

• Pneu

Skoter? Om man tar bort mattan kommer det fram skiiiitsmå hjul, som på en Bugaboo. Coolaste renmorsan i hela Nacka. Lätt.

• Airy fairy

Pneu,

Och hur har du tankt dig att fixa det vandbara handtaget och snitsig sufflet pa bugaboo-skotern??!

• Pneu

Airy - jag nitar fast en välrepad vindruta på ryggstödet, så är ju suflettfrågan löst. Sen är det bara att slänga i backen och trycka gasen i botten, så susar jag och min renbäbis gatan fram. Det bilr svårare att hitta en cykelsits till renskrället sen, när den börjar närma sig ettårsdagen.

• Airy fairy

Har ska det fixas till Pneu!!

*sliter fram symaskin och gamla gardiner till sufletten*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!