• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Pneu

Haha, min stackars prövade sambo bara tittar på mig när jag försöker förklara vad den här tråden egentligen handlar om. "Öhh..." började han, men sen kom han på bättre tankar och bara gick, med en menande blick, men utan att avsluta meningen.

• Pneu

Dävvil - näää, alla teutonia är typ tunga och omoderna och ja ba typ vill ha en cool vagn.

Airy - iiih, med åttitalskörsbär på?

• Dävvil

Pneu- smart kille
    Caraboo=ren (finns iofs ingen sån modell än)

• Airy fairy

Pneu,

precis!
    Och du sak fa art-gron "trim" med runt kanterna. Blir sa fint, sa fint

Men ni far vara forsiktiga!
    Inga attans ren-horn igenom korsbars-suffletten nu nar jag jobbat sa hart!! *haller upp ett varnades finger*

*Visar stolt fram den snygga, latta och smidiga bugaboo scotern*

• Fröken Sophia

*asg*

ja min man tittar lite på vad jag skriver, frustar till och går därifrån...undrar vad han menar med det?!

Idag ska jag på placeringsrådgivning. Hur många vuxenpoäng får jag?

Pneu skrev 2007-04-24 23:11:11 följande:
    Haha, min stackars prövade sambo bara tittar på mig när jag försöker förklara vad den här tråden egentligen handlar om. "Öhh..." började han, men sen kom han på bättre tankar och bara gick, med en menande blick, men utan att avsluta meningen.
  • Dävvil

Placeringsrådgivning? Vad är det? Säkert minst 50 vuxpoints iaf.

• Dävvil

*slår mig för pannan* Det är pengaplaceringar du pratar om va? Blä jag vaknade på fel sida om PIGG idag.

• jtoao
    Sofia7912 skrev 2007-04-25 08:23:20 följande:
    *asg*ja min man tittar lite på vad jag skriver, frustar till och går därifrån...undrar vad han menar med det?!Idag ska jag på placeringsrådgivning. Hur många vuxenpoäng får jag?
    Tokmånga!!
    Jag gör det enkel jag handlar upp pengarna på en gång och så behöver jag itne bekymra mig för dom merSkrattande
    Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Fröken Sophia

Japp alla mina millioners millioners US-dollars ska placeras nu...näää skämt å sido, jag får lite pengar över på lönen var månad (som lyxhustru, fast med jobb är ju jag) så jag tänkte att jag skulle vara duktig och faktiskt spara lite aktivt nu!

• jtoao

mycket duktigt jag ska ta tag i det när jag börjar jobba igen jag vill ju byta hund...

Det är aldrig för sent att bli bättre...
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!