• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • WhiteTrash
    Pneu skrev 2007-04-24 15:56:09 följande:
    "En björn har tagit mitt barn! Borde jag lämna datorn eller ska jag maila polisen?"
    Hahahah
  • KatastrofKatt
    Pneu skrev 2007-04-24 15:56:09 följande:
    "En björn har tagit mitt barn! Borde jag lämna datorn eller ska jag maila polisen?"
    sms:a nån som kan sms:a din man som sen kan sms:a dig så att du kan vänta på att polesen loggar in på msn och göra en anmälan!
    stryk mig medhårs
  • Dävvil

Pneu- Starta en omröstning på FL, fort.

• KatastrofKatt
    KatastrofKatt skrev 2007-04-24 15:59:27 följande:
    sms:a nån som kan sms:a din man som sen kan sms:a dig så att du kan vänta på att polesen loggar in på msn och göra en anmälan!
    polIsen... annars är det till ingen nytta!
    stryk mig medhårs
  • Pneu

Men om man tycker att djur och människor är lika mycket värda då? Då har ju inte jag mer rätt till mitt barn än björnen har det? Och per definition är ju inte heller björnen sämre för barnet än vad jag är? Dilemma, dilemma. *startar fem trådar i etik-avdelningen*

• Dävvil

Pneu- ja fast även om björnar å människor är djur, hade du ju ungen först, här gäller nog högerregeln.

• KatastrofKatt
    Dävvil skrev 2007-04-24 16:14:27 följande:
    Pneu- ja fast även om björnar å människor är djur, hade du ju ungen först, här gäller nog högerregeln.
    *ramlar ur stolen.. för femtonde gången idag*
    stryk mig medhårs
  • Maddish

Asg asg asg.. f'n vilken rolig tråd!!!Skrattande 

• Pneu

*är mer vänster än höger* Bara att acceptera att mitt barn nog har valt björnen som främsta anknytningsperson vid det här laget

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!