• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Dävvil

Sofia- Låter som en bra idé, jag har hört att barn kostar mycket pengar i form av bl a upplösande av diverse inredning medelst dräggel.

• jtoao

Ja det gör dom riktigt säkert!! Parketten blev aldrig sig själv igen i lägenheten.
    Och trasiga kläder och obotliga fläckar och MAT hur mycket mat som helst... lagar mat hela tiden nu ju!!

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Fröken Sophia

medelst *imponerad*

Dävvil jag tror minsann att det bor en liten patentkonsult i dig!!

hur känner du inför ord som "föreliggande uppfinning", "varvid", "utföringsform" och "anordning"??

Men visst...spara pengar är väl alltid bra (fast de är till mig bara MIG *ser gollumaktig ut*)

Dävvil skrev 2007-04-25 12:41:49 följande:
    Sofia- Låter som en bra idé, jag har hört att barn kostar mycket pengar i form av bl a upplösande av diverse inredning medelst dräggel.
  • Fröken Sophia

*förfärad*

VA?? Har du ingen husa/barnflicka??

jtoao skrev 2007-04-25 12:44:07 följande:
    Ja det gör dom riktigt säkert!! Parketten blev aldrig sig själv igen i lägenheten.Och trasiga kläder och obotliga fläckar och MAT hur mycket mat som helst... lagar mat hela tiden nu ju!!
  • Dävvil

Sofia- Hade jag kunnat få stånd, så ja då hade jag haft det nu. Vilka ord!

• jtoao
    Sofia7912 skrev 2007-04-25 12:47:49 följande:
    *förfärad*VA?? Har du ingen husa/barnflicka??
    Mja... försöker träna treåringen , hunden är värdelös har försökt med henne ocå, och karl tja...  han är ju värst!

Så nope jag lider verkligen men så är det, får man soc-bidrag till det? Har glömt att kolla, hur har dom annars tänkt att vi som inte har råd ska få städat?
    Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Fröken Sophia

*rekryterar genast Dävvil som min ving-man på kontoret*

P.S. Om ni vill kan ni gå in på vår hemsida awapatent.se och kolla på fiiiina bilder!! Jag sitter i Linköping och är biträdande patentkonsult.
    Dävvil skrev 2007-04-25 12:50:02 följande:
    Sofia- Hade jag kunnat få stånd, så ja då hade jag haft det nu. Vilka ord!
  • Fröken Sophia

klart att soc ställer upp - städhjälp är en mänsklig rättighet...eller nåt'...

jtoao skrev 2007-04-25 12:54:19 följande:
    Mja... försöker träna treåringen , hunden är värdelös har försökt med henne ocå, och karl tja...  han är ju värst!Så nope jag lider verkligen men så är det, får man soc-bidrag till det? Har glömt att kolla, hur har dom annars tänkt att vi som inte har råd ska få städat?
  • Dävvil

Hittade dig! Wow, vilka meriter. *avis* Jag blir gärna wing-man.
    Mitt specialområde är att doodla fram logotyper å skriva avancerat formulerade texter, stöka runt och vara allmänt rolig.
    Min bästa egenskap: Jag är vulgär
    Min sämsta egenskap: Jag gillar inte gröna ärtor

• Fröken Sophia

du lyckas även här Dävvil!!

min bästa egenskap: jag kan driva hårt med mig själv
    min sämsta egenskap: jag blir lätt uttråkad

Dävvil skrev 2007-04-25 13:20:04 följande:
    Hittade dig! Wow, vilka meriter. *avis* Jag blir gärna wing-man. Mitt specialområde är att doodla fram logotyper å skriva avancerat formulerade texter, stöka runt och vara allmänt rolig.Min bästa egenskap: Jag är vulgär Min sämsta egenskap: Jag gillar inte gröna ärtor
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!