• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa

Alla trådar dör när jag skriver något i dem, vad gör jag för fel???

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 01:42:08 följande:
    snälla du, du är ingen dålig mamma... du mår bara dåligt det var därför som du tänkte knapra piller tills du dog... men du är en bra mamma för nu dog du ju inte... du finns ju kvar här nu för dina barn....**uppmärksamhet, eller sanning?!* eller bara en bra kvällslektyr för nyfikna?!
    Ja på kvällarna verkar alla sortes skumma trådar dyka upp, som denna
    Screw you guys, I'm going home
  • eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 01:43:24 följande:
    Bekali skrev 2007-02-01 01:42:08 följande: snälla du, du är ingen dålig mamma... du mår bara dåligt det var därför som du tänkte knapra piller tills du dog... men du är en bra mamma för nu dog du ju inte... du finns ju kvar här nu för dina barn....**uppmärksamhet, eller sanning?!* eller bara en bra kvällslektyr för nyfikna?! Ja på kvällarna verkar alla sortes skumma trådar dyka upp, som denna Screw you guys, I'm going home
    ursäkta men vad är det för fel på den här tråden? Va?? Visa respekt för TS!!

• Bekali

hur kan ni lägga ultraljudsbilder bland starka bilder i era fotoalbum? för mej är "bilder på döda barn = stark bild"

• Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 01:45:01 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-01 01:43:24 följande: Bekali skrev 2007-02-01 01:42:08 följande: snälla du, du är ingen dålig mamma... du mår bara dåligt det var därför som du tänkte knapra piller tills du dog... men du är en bra mamma för nu dog du ju inte... du finns ju kvar här nu för dina barn....**uppmärksamhet, eller sanning?!* eller bara en bra kvällslektyr för nyfikna?! Ja på kvällarna verkar alla sortes skumma trådar dyka upp, som denna Screw you guys, I'm going homeursäkta men vad är det för fel på den här tråden? Va?? Visa respekt för TS!!
    Varför får man aldrig ha en egen åskit i detta j*vla forumet, TS verkar ändå bara hitta på allt!
    Screw you guys, I'm going home
  • eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 01:46:25 följande:
    eisa skrev 2007-02-01 01:45:01 följande: Princess85 skrev 2007-02-01 01:43:24 följande: Bekali skrev 2007-02-01 01:42:08 följande: snälla du, du är ingen dålig mamma... du mår bara dåligt det var därför som du tänkte knapra piller tills du dog... men du är en bra mamma för nu dog du ju inte... du finns ju kvar här nu för dina barn....**uppmärksamhet, eller sanning?!* eller bara en bra kvällslektyr för nyfikna?! Ja på kvällarna verkar alla sortes skumma trådar dyka upp, som denna Screw you guys, I'm going homeursäkta men vad är det för fel på den här tråden? Va?? Visa respekt för TS!! Varför får man aldrig ha en egen åskit i detta j*vla forumet, TS verkar ändå bara hitta på allt! Screw you guys, I'm going home
    Trollspekulationer kan leda till en tillsägelse eller varning!!!
  • eisa
    Bekali skrev 2007-02-01 01:45:57 följande:
    hur kan ni lägga ultraljudsbilder bland starka bilder i era fotoalbum? för mej är "bilder på döda barn = stark bild"
    precis!!
  • eisa

Vad har ni gjort med en kändis?

Jag har känt på Magnus Ugglas hand.

• Bekali

ojdå... jag lyckas då alltid klampa på dina ts tår ju... ajaj... jag är nog ingen god MEDMÄNNISKA men liuika glad ändå hehe

• jengus

jag tycker Ts verkar vara ett troll de här är för bra för att vara sant!!

***Jocke mitt liv,mitt allt.***
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!