• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • eisa

Ursäkta men folk kanske inte vet vad dom ska svara, man blir ganska chockad av din TS!!

• Bekali

stackars alla våra idrottsmän i OS dem får inte vinna för om de mot all förmodan skulle råka göra d så blir dem ju rasister till på köpet, de är inge bra.... näää puffa lite istället så d blir diskade för doping!!!

• eisa
    Bekali skrev 2007-02-01 02:16:25 följande:
    stackars alla våra idrottsmän i OS dem får inte vinna för om de mot all förmodan skulle råka göra d så blir dem ju rasister till på köpet, de är inge bra.... näää puffa lite istället så d blir diskade för doping!!!
    idrott suger
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 02:16:25 följande:
    Lr så censurerar man svenska flaggan i tv, så lider ingen
    eisa skrev 2007-02-01 02:15:47 följande:
    Ursäkta men folk kanske inte vet vad dom ska svara, man blir ganska chockad av din TS!!
    hehehehe
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 02:18:21 följande:
    Får man säga sin åsikt här eller?
    Nä det får du inte!!
    Screw you guys, I'm going home
  • Bekali

hihi... är jag konstig för att jag gillar o kolla på tjejjer då dem simmar i os... är jag lesbisk då?

• eisa
    Bekali skrev 2007-02-01 02:19:08 följande:
    hihi... är jag konstig för att jag gillar o kolla på tjejjer då dem simmar i os... är jag lesbisk då?
    Du KAN vara det men ta det lugnt, jag känner många lesbiska och dom är jättesnälla!
  • eisa

Jag har acne i hela ansiktet och törs inte gå ut, vad ska jag göra?

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!