• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Bekali

haha... dags o ta det svåra beslutet för abort.... *s*

• eisa
    Bekali skrev 2007-02-01 01:54:43 följande:
    neeeeeeeeeej det handlar om liiiiiiiiiiiiiiiiiiiv
  • mamma till 2

Fan det här är riktigt bra tidsfördriv....

(inlägg under rubrik sex&samlevnad..)
    TS: Jag är så kåt hela tiden, vill ha sex jämt.. Nån som kan tipsa om nya ställningar.

Person1: FY faaaaaaaaaan!!!!!!!!! Stick här i från, det här är ett familjeforum.. Vilket jävla pervo.. Här ska vi snacka om barn.

Person2 (till person 1) Eehh, du har väl sett under vilken rubrik hon frågar, man får fråga om annat än barn..

Person 1: Ja men det skiter jag i!!! Det är ju äckligt att läsa om andras sexliv!!!!!!!!

Det var nåt liknande som nån skrev härom dagen

• Göteborgsbruden
    eisa skrev 2007-02-01 01:52:08 följande:
    Princess85 skrev 2007-02-01 01:51:16 följande: Har hånglat upp David Hasselhof. Sooo sexyHan gav narcissten ett anskite men guuu vilken man Screw you guys, I'm going homeJust ja jag har haft sex med Persbrandt också, han visste vad han gjorde kan jag säga
    Ohh va gött

Själv har jag haft trekant med Persbrandt o Torsten Flink, ohh det var så gött så
    Screw you guys, I'm going home
  • eisa

Sen tycker jag det är ÄCKLIGT när folk har sina BARN som pressbild och skriver om analsex osv

Barnen kan ju bli igenkända på stan!!

• Bekali

är det normalt att karlars snoppar är snedställda?

strängen nere i roten har gått av och han blöder måste man åka in till akuten o sy ihop det igen tror ni?!

Min kompis vart tagen bakifrån, hon började blöda från anus och fick åka in akut och sy... *fatta vad pinsamt*

• eisa

Jag vill oftare än min kille och jag får multipla fontänorgasmer jämt, vad göra????

/En kåt

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 01:54:43 följande:
    NEEEEEJJJJ det är et liv du dödar!! Onda människa!
  • Göteborgsbruden
    mamma till 2 skrev 2007-02-01 01:56:23 följande:
    Fan det här är riktigt bra tidsfördriv.... (inlägg under rubrik sex&samlevnad..)TS: Jag är så kåt hela tiden, vill ha sex jämt.. Nån som kan tipsa om nya ställningar.Person1: FY faaaaaaaaaan!!!!!!!!! Stick här i från, det här är ett familjeforum.. Vilket jävla pervo.. Här ska vi snacka om barn.Person2 (till person 1) Eehh, du har väl sett under vilken rubrik hon frågar, man får fråga om annat än barn..Person 1: Ja men det skiter jag i!!! Det är ju äckligt att läsa om andras sexliv!!!!!!!!Det var nåt liknande som nån skrev härom dagen
    Hehe, ja där ser man, läs inte sådana trådar då.. hehe
  • eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 01:57:58 följande:
    Bekali skrev 2007-02-01 01:54:43 följande: haha... dags o ta det svåra beslutet för abort.... *s* NEEEEEJJJJ det är et liv du dödar!! Onda människa! Screw you guys, I'm going home
    Hon borde inte få bli mamma
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!