• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 01:45:57 följande:
    hur kan ni lägga ultraljudsbilder bland starka bilder i era fotoalbum? för mej är "bilder på döda barn = stark bild"
    Jag funderar på varför folk lägger in kort på sitt gravtest i starkabilder, hemska bild med det där blåa, otäcka plusset
    Screw you guys, I'm going home
  • Bekali

ååå så impad jag blir jag som alltid drömt o få ta magnus uggla på handen....

• Göteborgsbruden
    jengus skrev 2007-02-01 01:47:41 följande:
    jag tycker Ts verkar vara ett troll de här är för bra för att vara sant!! ***Jocke mitt liv,mitt allt.***
    Precis vad jag tänkte! *Spekulerar* *spekulerar*
  • Bekali

**Jag funderar på varför folk lägger in kort på sitt gravtest i starkabilder, hemska bild med det där blåa, otäcka plusset**

hehe möjligen för ofivilligt gravida då kanske...

• eisa

Måste folk ha så mycket barnbilder i sitt galleri? William 1 månad, 2 månader osv...

• Göteborgsbruden

Har hånglat upp David Hasselhof. Sooo sexy

Han gav narcissten ett anskite men guuu vilken man

• eisa
    Princess85 skrev 2007-02-01 01:51:16 följande:
    Har hånglat upp David Hasselhof. Sooo sexyHan gav narcissten ett anskite men guuu vilken man Screw you guys, I'm going home
    Just ja jag har haft sex med Persbrandt också, han visste vad han gjorde kan jag säga
  • Bekali

mmm... det är inte så kul när folk har det för tänk på stackars mej som inte lyckats bli gravid ännu... har faktiskt försökt i 3 år nu... *bläää* och vart man än går in på den här familjesajten så är där massa barn i deras album... jag tycker faktiskt att det är lite jobbigt...

därför borde alla bilder på barn ligga i mappen "starka bilder"

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 01:49:45 följande:
    **Jag funderar på varför folk lägger in kort på sitt gravtest i starkabilder, hemska bild med det där blåa, otäcka plusset**hehe möjligen för ofivilligt gravida då kanske...
    Jo iofs, men ändå.
  • eisa

Ja barnbilder borde absolut ligga i en annan mapp. En vän till mig som inte kan få barn såg en massa barn i ett galleri och blev ledsen...

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!