Klassiska FL-repliker!
fridapida fortsätt du äta glass och drick fetmjölk har hört att man lättare blir gravid då
fridapida fortsätt du äta glass och drick fetmjölk har hört att man lättare blir gravid då
etanol - tar bara emot den om den kommer med en *styrkekram* det kan jag verkligen behöva
ähhhhh...var för snabb med musen bara
www.familjeliv.se/Forum-3-20/m18418616.html
Var jag dum nu?
mmm...tänkte nästan det...blir jag varnad nu tror du?? *skäms*
*puffar och fluffar upp tråden*
pneu - nej man blir inte gravid av FL, man blir gravid av att se en snopp. Dessutom kan engelska tillåtas på FL.
*styrkekramar* till alla som blivit påhoppade av pneu
Dävvil - ja utan oss...hur kan man få lov att ha så roligt utan att vi är med??? *surar*
pneu - nej vi har alla olika sätt att bli gravida, en del väljer att ha sex varje dag ÄL, en del varannan dag vid ÄL, andra nöjer sig med att titta på snoppar och en del (t ex Moder Maria) blir befruktade av den helige anden. Alla sätt är heeelt normala.
pneu - du är helt normal, men som jag har förstått på många här så är det just "tittat på en snopp" som verkar vara vanligast.
dävvil - bra - bara på dem bara!! (att vi hade andra saker för oss igår kväll har ju inte med saken att göra) Jaaa, stackars Josef, men det finns ju många nutida exempel på det t ex: "Jo, jag lovar att det är ditt barn, de kan bli mulatter även om vi båda är vita." eller "Jo det är ditt barn även om du har varit i Irak i 18 månader (sagt om 3 mån bebis)."
Dävvil *fnissar* näää tror inte heller att någon uppfattade ironin så du går nog fri! Kommer ihåg Lorry sketchen, skitkul!!
Pneu - jaaaa just det, det var längesedan man såg den reklamen!!
"Jag hade sex med en annan kille när jag hade ÄL och sedan med min sambo en vecka senare - vem tror ni är pappa till barnet?"