Klassiska FL-repliker!
"Mina bröst är olika stora - tror ni att min bebis blir mindre mätt när jag ammar från det mindre bröstet?"
"Mina bröst är olika stora - tror ni att min bebis blir mindre mätt när jag ammar från det mindre bröstet?"
tröttmor då får jag väl anlita en amma när det är slut
Ät absolut inte det som finns längs vägarna det innehåller för mycket bly och andra föroreningar. Välj ett ekologiskt odlat gräs från närmsta bonde.
Golfbanegräs kani vissa fall vara acceptabelt, men är i de flesta fall (typ tee eller green) för kort för att betas direkt.
Gå efter ditt stjärntecken, visste du inte att så länge du ammar är barnet i princip en del av dig och har därmed också samma behov som ditt stjärntecken. Själv är jag skytt så det är svårt att få fram bra gräs. Men man kan ju alltid röka det, det blir man ju så lugn och fin av!
"Ja hade typ asså sex för förrsta gången i går och de va typ asäckligt. Jag e 11 år (och 3 månder och 4 dagar), e det normalt att kenna så? Min kille e 21 år. E ja gravid nu förrästen?"
Shiiiit såg min killes snopp i morse så då måååste jag vara gravid...eller vänta lite här nu, det är jag ju...men det beror på HELT andra saker!!!
Dävvil..usch och fy, slängde ni den? Jag hade sparat och lagt ut på nätet *fnissar* Det måste vara en ny sorts blottare!!!
eua: neeej, det har jag heeelt missat, men jag är typ BIM -18 men känner verkligen att det finns något där inne, visst måste jag vara gravid????
Japp, men risk för varningar och tillsägelser! Tillträde till denna tråd sker på egen risk!
Nejdå, du har full rätt att klä din dotter i tjejkläder, varför tvinga in dem i en felaktig könsroll redan när de är små?