Klassiska FL-repliker!
Sandra J: Jag hade ringt ätstörningsmottagningen på närmsta sjukhus och bokat en plats för henne - let´s face it en dag förr eller senare kommer alla tjejer att hamna där.
Sandra J: Jag hade ringt ätstörningsmottagningen på närmsta sjukhus och bokat en plats för henne - let´s face it en dag förr eller senare kommer alla tjejer att hamna där.
Hejsan
Är du som jag mobbad och utstött här på FL
Välkommen in och skriv av dig
Här stöttar vi varandra till 100%
Vill ni komma in för att gnälla eller skriva något dumt så kan ni avstå från det innan ni änns tänkt det...
För här är vi bara Vänliga mot varandra
Sandra J: han har ångest, tänk bara vilket trauma det måste vara att födas...
13 år emellan PRATA - INTE - OM - RÖDVIN
Jag är sååå sugen på ett glas, eller tre och några goda krämiga dessertostar...det kan väl inte skada, eller???
sandra: så rätt du har!! Ikväll blir det alltså en riktigt frossarkväll!! Men jag lovar att inte blanda rött/vitt/sprit omvartannat för det mår jag inte bra av...
!Vi som har BIM v 45 - här följs vi åt!"
eller
"Nu är det 3:e månden vi försöker - VARFÖR händer det inget?? Det är inte rättvist. Kollar temperaturen, gör ÄL-test OCH kollar min livmodertapp och slemmet ändå blir det inget. Vad gör vi för fel."
Varpå svaret mycket ofta blir:
"Slappna av, när ni minst tänker på det blir det barn."
Jacqueline: Eller "Gravid trots mens?"
Julias mamma : Det är väl klart - alla har ju varit i samma sits och vi är ju som en stor familj!