Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

Klassiska FL-repliker!

Etanol: jag har tänkt köpa en Emmaljunga duoflexsuperutrustadextralltmedhjulvagn, vad har du tänkt köpa?

• Fröken Sophia

Mmmm tittade på den men tror inte att färgen på handtaget kommer att matcha babyfiltar jag har köpt.

Sofia *v5*

• Fröken Sophia

JAJA dyr är bra, den måste vara bäst!

• Fröken Sophia

ja, de (har 3 st) är fullständigt värdelösa, de förväntar sig att jag ska ta i mitt barn...*suck*

Haha etanol du är min idol!!

• Fröken Sophia

Jaqueline: Näää...fyyy...BB? Jag inredde ett rum här hemma i vårt "mansion" och flög in två förlossningsläkare och 8 barnmorskor. Vad tror ni om mig egentligen?

• Fröken Sophia

Dävvil: *suckar ännu djupare* ja, praaaata inte om eländet är inne på mina 21, 22, 23 barnflickor nu...Ingen av dem duger för min man

• Fröken Sophia

min man har förresten eget sovrum och ibland på kvällarna hör jag konstiga ljud därinne - tror ni att han är otrogen?

• Fröken Sophia

"Jag låter mina barn vara ute hela dagarna oavsett om de har feber eller inte. Frisk luft är bra för lungorna."

• Fröken Sophia

"Jag funderar på att amma mitt barn tills att de är 6-7 år, är det normalt? Jag är rädd för att min man kommer att bli avundsjuk när inte han får tillgång till mina bröst på så många år."

• Fröken Sophia

Dävvil: Tack för tipset - det skulle ju säkert vara en acceptabel lösning för oss alla. Bröstmjölk är ju så nyttigt har jag hört!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!