Klassiska FL-repliker!
Etanol: jag har tänkt köpa en Emmaljunga duoflexsuperutrustadextralltmedhjulvagn, vad har du tänkt köpa?
Etanol: jag har tänkt köpa en Emmaljunga duoflexsuperutrustadextralltmedhjulvagn, vad har du tänkt köpa?
Mmmm tittade på den men tror inte att färgen på handtaget kommer att matcha babyfiltar jag har köpt.
Sofia *v5*
JAJA dyr är bra, den måste vara bäst!
ja, de (har 3 st) är fullständigt värdelösa, de förväntar sig att jag ska ta i mitt barn...*suck*
Haha etanol du är min idol!!
Jaqueline: Näää...fyyy...BB? Jag inredde ett rum här hemma i vårt "mansion" och flög in två förlossningsläkare och 8 barnmorskor. Vad tror ni om mig egentligen?
Dävvil: *suckar ännu djupare* ja, praaaata inte om eländet är inne på mina 21, 22, 23 barnflickor nu...Ingen av dem duger för min man
min man har förresten eget sovrum och ibland på kvällarna hör jag konstiga ljud därinne - tror ni att han är otrogen?
"Jag låter mina barn vara ute hela dagarna oavsett om de har feber eller inte. Frisk luft är bra för lungorna."
"Jag funderar på att amma mitt barn tills att de är 6-7 år, är det normalt? Jag är rädd för att min man kommer att bli avundsjuk när inte han får tillgång till mina bröst på så många år."
Dävvil: Tack för tipset - det skulle ju säkert vara en acceptabel lösning för oss alla. Bröstmjölk är ju så nyttigt har jag hört!