• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Heobaldia

"jag har inte kännt några sparkar på 3h, tror ni att mitt pyre har dött? ska jag ringa BM?"

• Göteborgsbruden
    LillaLulla skrev 2007-02-01 13:52:14 följande:
    * Jag har kissat tre gånger på en timme nu, betyder det att jag är gravid?* I dag kände jag mig så sugen på saltgurkor fastän jag inte gillar saltgurkor, betyder det att jag är gravid?Och där sitter man framför sin dator och vill bara skrika högt: KÖP ETT GRAVIDITETSTEST DÅ, FÖR HELVETE!
    Hehe precis!
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    Heobaldia skrev 2007-02-01 13:55:24 följande:
    "jag har inte kännt några sparkar på 3h, tror ni att mitt pyre har dött? ska jag ringa BM?"
    Klart det är dött, 3 timmar är ju en evighet! RING NU!
    Screw you guys, I'm going home
  • SkåneP

Fy vad självgoda ni är, som sitter och gör er lustiga över alla andra här på FL

*lämnar tråden*

• Bekali

LillaLulla

* Jag har kissat tre gånger på en timme nu, betyder det att jag är gravid?

* I dag kände jag mig så sugen på saltgurkor fastän jag inte gillar saltgurkor, betyder det att jag är gravid?

Och där sitter man framför sin dator och vill bara skrika högt: KÖP ETT GRAVIDITETSTEST DÅ, FÖR HELVETE!

----------------------------------------------------------

* Du måste vara jätte gravid då, för du dricker väl inte kaffe... kan ju vara lika skadligt som att röka!

*Salgurka jaja de som är så gott, då jag var gravid gillade jag o doppa lakridsstänger i filmjölk, undrar vad de blir för sug den här gången.

* TESTA DEJ!!!! köp ett cb om du inte har ett... åk o gör det NU! så berättar du sen hur de gick

• LillaLulla

Haha, detta är ju också Standard:

TS: Hej! Min son har jättesvårt för att sova på nätterna (och så vidare om hur mycket, hur länge och på vilket sätt sonen sover i ungefär femti rader)... Tips? Tack!

Effellare ett: Det finns inget du kan göra. Låt maken ta några nätter.

Effellare två: Har du prövat 5mm eller annan metod?

TS: Fler svar?

Effellare ett: Läs ovan.

TS: *puffar*

Effellare ett: Duger inte mitt svar?

TS: *puff puff*

Varpå alla lessnar och överger tråden.

• Beckah82
    Heobaldia skrev 2007-02-01 13:55:24 följande:
    Nej ring förlossningen för sjutton...eller förresten ÅK IN!
    ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
  • snartfaster

*Ska tjocka få leva?
    *Får rökare andas?
    *Borde inte arbetslösa jagas av en uppretad mobb med högafflar och facklor till stupet på ett högt berg och sen brännas på bål?
    *Folk som inte har några egna barn vet ingenting om någonting i hela vida världen
    *Folk som har barn vet inte hur de ska göra för att uppfiostra dem, det är bäst att jag som itne har några barn berättar för dem hur de ska göra
    *Min kompis blev lurad av sin tjej till graviditet, för hon åt inte p-piller och de använde kondom och kondomen sprack och förstå då fick han vet att hon inte åt p-piiler som alla kvinnor borde göra, och jag tycker att han ska slippa ta något ansvar för barnent och han vill inte ha det och jag hatar tjejen för hon vill götra abort utan att fråga honom om det är okej och det är mord och han vill inte att hon gör abort och jag tycker inte att hon borde ha något barn heller för hon är för ung och jag vill inte att mina pengar går till att försörja hennes barn!

• Bekali

Fy vad självgoda ni är, som sitter och gör er lustiga över alla andra här på FL

*lämnar tråden*

------------------------------------------------

*moralkärring* *s*

• Lady1nblack

* Vilken fin bebismage du har, på mig ser det ju bara ut som om jag ätit för mycket onyttigheter, jag vill oxå ha en stor bebismage.

* Hur länge tog det för dig innan man såg att du är gravid?

* Plussade igår *lycklig* Nån mer som funderat på namn?

* *puff*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!