• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Bekali

Fidelis ad urnam

jagtyckerfaktisktattmanintebehövera nvändavaresigpunkterellermellanslag närmanskrivermeningarvarförskaniall tidklankanerpåattjagintekanskrivael lerstavajagharfaktisktdyxlexzisådet så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

----------------------------------------------------

Fy vad jag irriterar mej på folk som inte kan göra mellanslag och stavar pissdåligt och glömmer punkt o mellanslag och klarar inte av o göra styckeindelningar då dem skriver här... är de inte vuxna människor här på fl och så stavar de så illa?!

• Göteborgsbruden
    Lady1nblack skrev 2007-02-01 13:41:15 följande:
    nää, hörrni. nu ska den här blivande 25åringen sätta sig och ruttna en stund, är helt utmattad av att skratt åt allt i den här tråden, sedan ska jag smörja lite med min afrikaska salva för att ta bort alla mina bristningar, sedan ska jag vara lite rasistisk och baka negerbollar. bojkotta läkare, FL finns ju :PPS. någon här på familjeliv som vill ta hand om min förlossning förresten??hahahahaha
    Du kan låta mej förlössa ditt barn, jag har nämligen sett när min råtta födde ut 12 st ungar. Det såg lätt ut så det är bara o plinga på dörren här när det är dags så hjälper jag dej
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    SkåneP skrev 2007-02-01 13:41:05 följande:
    Är jag dum i huvudet?OBS! Jag vill bara ha positiva svar.
    Klart du är dum i huvudet, vilken dum fråga!
    Screw you guys, I'm going home
  • Bekali

Lady1nblack

nää, hörrni. nu ska den här blivande 25åringen sätta sig och ruttna en stund, är helt utmattad av att skratt åt allt i den här tråden, sedan ska jag smörja lite med min afrikaska salva för att ta bort alla mina bristningar, sedan ska jag vara lite rasistisk och baka negerbollar. bojkotta läkare, FL finns ju :P
    PS. någon här på familjeliv som vill ta hand om min förlossning förresten??
    hahahahaha

----------------------------------------

Jag har alltid drömt att få bli barnmorska så jag kan bli din privata ska vi ta det irl eller via msn?

• Lady1nblack

Bekali

vi kan ta den via msn, jag har webcam
    *asg*

• eisa

Hur ska jag få honom att hjälpa till mer???

• Bekali

hahaha, d låter fin fint.... ansas in genom munnnen o ut genom näsan... o så tar vi det lugnt o sakta... glöm inte andas nu... nä nä fel fel in genom munnen o ut genom näsan..... ooo tryck nu då... krysta gumman push it... hårdare skit ut en melon... du hur ont gör de på en skala?!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!