• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • ashera

Jag är en ung mamma som är så ledsen på att alla ska tracka ner på min ålder, bara för att jag är ung är jag ändå en jättebra mamma! Vad har åldern med nånting att göra?
    Föresten vet jag en massa äldre mammor som är jättejättedåliga, sa jag att de är ÄLDRE? Och sa jag att jag inte tycker åldern spelar någon roll? Sluta tracka på min ålder!! Dumma äldre mammor...

• CowboyGirl

Min bebis låg på sängen och rullade och ramlade ner i golvet, hjälp är jag en hemsk mamma? (Skrivet av normal orolig förstagångsmamma)

Svaren:

-Barnmisshandel!!!!!!!!!!!! Man skall ALLTID ALLTID ALLTID ha 100% uppsikt på barnen!

-En bebis kan inte göra något själv, skadas den är det DITT fel! Som om jag skulle fråga om jag är en dum mamma när jag dänger en stekpanna i barnets huvud! Precis samma sak! Vissa borde inte skaffa barn...

• LillaLulla

"Jag tycker att *välj en åsikt*, men det är ju bara min åsikt. Alla tycker ju olika och alla får ha sina åsikter."

Uttrycket WT är ju väldigt effellskt också...

Samt även den gamla klassikern: "SÄGER DU NEGERBOLL ELLER CHOKLADBOLL?"

• Lady1nblack

Bekali

Nä, och borde jag vara orolig att barnet föds med hjärnskakning om snoppen slår i huvudet på bebisen? tror du det hjälper med kondom, det är ju ändå det bästa skyddet!

• CowboyGirl

vad är WT?

(alltså jag undrar på riktigt )

• Bekali

nä avhållsamhet är mina rekomendationer... jag är fl-medlem så jag vet sånt helt klart bättre än en läkare *lovar*

• Göteborgsbruden
    ashera skrev 2007-02-01 13:28:09 följande:
    Jag är en ung mamma som är så ledsen på att alla ska tracka ner på min ålder, bara för att jag är ung är jag ändå en jättebra mamma! Vad har åldern med nånting att göra?Föresten vet jag en massa äldre mammor som är jättejättedåliga, sa jag att de är ÄLDRE? Och sa jag att jag inte tycker åldern spelar någon roll? Sluta tracka på min ålder!! Dumma äldre mammor...
    gamal mamma är man ju tydligen vid 20  nu för tiden, hmm kommer jag bli en gammal mamma då, 22?? Synd att man inte passade på när man var 15.. typiskt
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 13:31:11 följande:
    nä avhållsamhet är mina rekomendationer... jag är fl-medlem så jag vet sånt helt klart bättre än en läkare *lovar*
    Ja vem behöver läkare när FL finns här finns råd för alla problem, man kan lika gärna lägga ner alla sjukhus!
    Screw you guys, I'm going home
  • Bekali

man får inte säga negerboll för då är man rasist ju

• Speedway

Om jag säger vitlök är jag rasist mot men egen ras då??? *Undrar*

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!