• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Speedway skrev 2007-02-01 13:33:15 följande:
    Om jag säger vitlök är jag rasist mot men egen ras då??? *Undrar*
    Jupp rena rama super rasisten mot den vita rasen!
    Screw you guys, I'm going home
  • LillaLulla

Cowboygirl - *suckar åt din okunskap*

WT är en förkortning för white trash. Min son heter Kevin, det är ett väldigt trashigt namn. Ifall vi skulle bo i en husvagn och leva på konserver så skulle vi vara 100% wt. Och det är alla effellare livrädda för.

• Speedway

Men jag gillar ju att vara vit...Och dessutom älskar jag negerbollar. *Förvirrad*

• Bekali

hahaha... den var jag som skrev *asg* men om du får barn nr 3 är du en ung flerbarnsmamma då du är 23, dessutom är man över 20 år och får första barnet så är man inte ung och heller inte gammal man är BARA en vanlig mamma =))

*skrattar så jag dör*

• Lady1nblack

princess85

nä, du behöver nog inte vara orolig för åldern, tänk på mig, närmare 25, värsta pensionären, när jag får mitt första barn..

"hjälper det att smörja med någon salva för att få bort bristningar? jag har hört att det finns nån afrikans specialsalva som tar bort bristningar"

• CowboyGirl

LillaLulla

Sorry, ska genast logga ut härifrån och springa till universitetet och plugga in allt om förkortningar. Framförallt Fl-förkortningar

• Göteborgsbruden
    Speedway skrev 2007-02-01 13:35:13 följande:
    Men jag gillar ju att vara vit...Och dessutom älskar jag negerbollar. *Förvirrad*
    Ja du får helt enkelt bara undvika dem orden om du inte vill vara rasist då?!
    Screw you guys, I'm going home
  • miliasmamma

Oj, vad jag har skrattat när jag läst här!
    Måste nog (tyvärr) ärligt medge att jag bidragit till att en del klassiska repliker lever vidare. Men det bjuder jag på. ;)

• Bekali

Speedway skrev 2007-02-01 13:33:15 följande:
    Om jag säger vitlök är jag rasist mot men egen ras då??? *Undrar*

Jupp rena rama super rasisten mot den vita rasen!

** då ska vi inte tala om vit choklad de är rena rama själmordet mot den vita rasen... pass dej!

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!