• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Göteborgsbruden
    Lady1nblack skrev 2007-02-01 13:35:45 följande:
    princess85nä, du behöver nog inte vara orolig för åldern, tänk på mig, närmare 25, värsta pensionären, när jag får mitt första barn.."hjälper det att smörja med någon salva för att få bort bristningar? jag har hört att det finns nån afrikans specialsalva som tar bort bristningar"
    Vad skönt o höra, ja vid 25 börjar man ruttna

Finns det en salva för det o herregud vad glad jag blir, då kan jag få bort mina vidriga bristinmgar som får vem som helst att spy för evigt, whoppi!
    Screw you guys, I'm going home
  • Göteborgsbruden
    Speedway skrev 2007-02-01 13:37:01 följande:
    Jävla moralkärring!
    Trodde ni var vuxna här men jag trodde väl fel, fan va omogna alla är hehehe klassiker
  • Fidelis ad urnam

jagtyckerfaktisktattmanintebehöveranvändavaresigpunkterellermellanslagnärmanskrivermeningarvarförskanialltidklankanerpåattjagintekanskrivaellerstavajagharfaktisktdyxlexzisådetså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Bekali

mmm...vilken är värsta presenten ni någonsin fått?

• Göteborgsbruden
    Fidelis ad urnam skrev 2007-02-01 13:39:19 följande:
    jagtyckerfaktisktattmanintebehövera nvändavaresigpunkterellermellanslag närmanskrivermeningarvarförskaniall tidklankanerpåattjagintekanskrivael lerstavajagharfaktisktdyxlexzisådet så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jaghållermeddej!
  • Lady1nblack

nää, hörrni. nu ska den här blivande 25åringen sätta sig och ruttna en stund, är helt utmattad av att skratt åt allt i den här tråden, sedan ska jag smörja lite med min afrikaska salva för att ta bort alla mina bristningar, sedan ska jag vara lite rasistisk och baka negerbollar. bojkotta läkare, FL finns ju :P
    PS. någon här på familjeliv som vill ta hand om min förlossning förresten??
    hahahahaha

• Göteborgsbruden
    Bekali skrev 2007-02-01 13:40:27 följande:
    mmm...vilken är värsta presenten ni någonsin fått?
    en gång fick jag en rolexklocka med den hade fel färg, fan va lack jag blev
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!