• Kiin

Mamma-ligan

Får lov att inviga nya tråden. Vad fint du gjort Sanna. Tycker också att dessa nya bekantskaper är väldigt värdefulla... skönt att ha er!!!

SOM SAGT: Välkommna till mig imorgon... en varning bara... emma har hosta och spyr slem då och då...

• Kiin

Glömde skriva tid halv ett ett kanske?

• Kiin

Tyvärr är fikat hos oss inställt idag... Emma harjätteobehaglig hosta som plågat henne hela natten och gjort oss oroliga. Själv harjag känningar i halsen så det blir issolering för oss. SYND!!! Ville ju träffa lite mammor och bebbar, men det får bli en annan gång. HA EN HÄRLIG DAG!!!

Erika; Hur var bröllopet och hur gick det att lämna bort lillprinsen?

• Kiin

Hej. Här är det fortfarnde hostigt... speciellt när hon sover...

Sanna: Saknar dig på msn... vad gör du idag? Skulle fråga om jag kan få låna axels hörselkåpor idag. Hade tänkt gå på basket då mitt gamla lag spelar mot ett annat av mina gamla lag, luleåbasket som mitt ex förövrigt tänar. Vet inte om vi ska fara nu när emma hostar som hon gör, men om vi gör det så skulle det vara bra med hörselskydd.

• Kiin

Johanna. Vad härligt att du ska sjunga på dopet, önskar jag också kunde det. Vad ska du sjunga? Nyfiken på håret blir jag också.

Jag saknar er så nu får vi träffas allihopen SNART!!! Tror vi har föräldraträff på måndag, men jag fikar eg hellre med er.

Någon som ska åka på ex ICA maxi och handla imorgon under dagen? Jag vill dit, men hjag har ingen bil... 

• Kiin

Lycka till imorgon Johanna, det kommer att bli suuper!

• Kiin

Vi kommer gärna er imorgon, sanna. Kring ett kanske?

Hoppas alla bebiar och föräldrar får en goood natt!!!

• Kiin

Emma hälsar tillbaka till alla kompisar och mammor med en massa kramar (fast hon är inte så bra på att kramas ännu så det kan hända att hon river och drar i håret istället, men det är ju tanken som räknas)

Vi kommer nog också på ÖF imorgon. Lotta vi kan höras om att slå följe.

Kram på er!

• Kiin

Sanna: Ha det bra uppe i norr! Har också tänkt på att det skulle vara kul med ngn slags tillställning. Vi får fundera.

Andra planer för morgondagen... några kompisar ville komma förbi så det blir inget ÖF för oss.

• Kiin

Hejsan allihop!

Har varit lite seg på att skriva på senaste. Vår dator loggar ut från internet helatiden så man blir lite less. Sen har Emma varit så hostig på nätterna. vi for tom till akuten och satt där hela fredagsnatten 1 till 5 på morgonen... emma tyckte att det var hur kul som helst och var väldens friskaste bebis. Nu är hon tillbaka i kraxandet iegn. Läser att axel också är sjuk hoppas det är bättre nu. 

Håller på att förbereda inför dopet nu.... baka baka baka baka! (oj vad stokigt det blir när jag bakar!)

Hoppas alla har det bra där ute. KOmmer att bjuda på fika nästa vecka (det lär bli över en del). 

Svar på tråden Mamma-ligan