Mamma-ligan
Tänkte ta mig till ÖF på teg imorgon... ngn annan?
Tänkte ta mig till ÖF på teg imorgon... ngn annan?
Sanna: Vi kanske kan gå mot stan tillsammans?
Oj oj Lotta, det måste kännas härligt när hon sover så bra!!!
Vad säger alla om att träffas på fredag och göra ngt? Skulle vara kul att vara ute ett tag om vädret tillåter. Annars kan vi hänga hos oss.
Lycka till hos soc lotta!
Emma skickar grattiskram till Elias på namnsdagen!
Förstår hur du känner sanna... jag har bara 5 veckor kvar... gulp!!!!
Sanna: Har du platerat fröna vi införskaffade?
Halloj!
Nu har jag fått hem en massa gratisprodukter från nestle så imorgon är alla bebisar välkommna hit och smaka fruktpuré eller välling. Om det är fint väder kan vi vara ute, men det verkar inte bättre än att det ska bli kallt så jag tänktew att vi kan vara här om ni vill.
Kramrar!
Pratade med en samordnare för förskoleplatserna idag och det var inte så muntert för vår del. Vi var 30 i kö och det fanns bara 21 platser på det område vi ställt oss i kö på (öst-på stan). Berghem är helt hopplöst också... växthuset är färdigplanderat... osv suck
börjar fundera på att ta vårt pick och pack och flytta till Teg!
Vad kul att ni vill komma och låta bebisarna avsmaka nesltés produkter! Hoppas att ni kan komma Lotta! Jag har en skinkbit i kylskåpet som måste ätas upp så jag tänkte göra pastasås och spagetti... så om ni är hungriga så är det bara att hugga in. Ska också gräva efter nyttigheter som sallad i kylskåpet men jag kan inte lova ngt.
Ska vi säga dropin efter 12?
Men ugah vilket väder det är! Hoppas ni vågar er ut!