Mamma-ligan
Vad gör alla andra mammor och bebisar idag?
Vad gör alla andra mammor och bebisar idag?
lotta sak vi ses vid ica tolv? sen möter vi upp resten av gänget på stan.
Men ojsan Lotta trodde inte det blev ngt... kommer gärna och fikar ngn annan dag. Hoppas ni haft en bra dag iaf.
Tror emma är lite sjuk... hon är varm och har sovit nästan hela dan. Vi har inte ens varit ut i solen ngt.
Oj vad alla får tänder, kan det vara så att emma också håller på med tandproduktion? Symtom: Sover mer än vanligt, lite grinig, men glad och pigg emellanåt och feber... senast vi kollade 38.7. Vad säger experterna? Jag tror att hon är sjuk, men det är så lurigt eftersom hon är superglad och pigg typ en halvtimme och sen blir hon trött. Hon äter som vanligt också???
Skönt att ni fick sova längre Lotta. Var skoaffären något att ha?
Idag har vi varit och hämtat ut barnbidraget och sen har pengarna bytts mot mat och annat på ICA maxi. Nu ska jag och emma gå och fika hos några kompisar på Ålidhem.
Badtiderna fär familjesim är 12-14. Vi har inte planerat helgens aktiviteter ännu så det kan mycket väl hända att vi ska dit...
Kul att läsa alla inlägg!
Lotta: Klädparty låter kuL! Ang. badblöjor kan ni låna av oss, men vi ska mest troligt inte dit så då får ni nog kila förbi oss innan. Vi hade tänkt fara ut på isen imorgon om vädert tillåter.
Har hade vi middag igår, inbakad kyckling med kyftpotatis och till efetrrätt pannacotta... mätt blev man ![]()
Lotta: Okej, vad passande att ni fick er ett par badblöjor. Var mässan bra? Rekomenderas ett besök?
Go morgon!
Hoppas alla är friska och pigga och vill komma till oss idag!
Jag har glömt att köpa vaniljjoghurt, har bara naturell, så om någon har vägarna förbi en affär så får ni gärna inhandla... pengar får ni av mig!
Läste igårkväll att line också fått feber så jag drog fram temometern, men emma hade inte fått feber då iaf... få se om det kommer.
Hur är det med Line och Axel idag... hoppas att det är något som går över FORT!
Tack för sällskapet och fruktsalladen igår!
Johanna och Erika: Trist att ni inte kunde komma... ser fram emot att träffa er och bebbarna efter påsk. Hoppas Elias har bättre i magen!