• Kiin

Mamma-ligan

HEj och hå! Hur är det med alla små oåskfirande bebisar? Min lilla prutt har fullt upp med att hälsa på folk och le på beställning. Här har vi ganska fint väder, men det blåser kallt. Idag har vi tagit en tripp så långt norrut som Kalix och hälsat på anders släktingar. Ikcäll ska vi se basket på tv och hålla tummarna för att luleås stolthet Plannja, näst efter Luleå baskets damer, tar SM-guld.

Hoppas att det är bra med alla, var i landet ni än befinner er.

Hoppas att vi kan ses till veckan... jag har lite abstinens!

KRAMar från oss!!!

• Kiin

Sanna: Söööta bilder!!!!

Lotta: Letade upp artikeln på nätet. Det är ingen lätt situation och jag förstår att du målar upp olika senarier, men jag tror att de främst kommer att tro på dig eftersom han är dömd tidigare (om det stämmer det som står i artikeln). Kramar!

• Kiin

ÅÅ nu är vi tillbaka i stan... vem vill ses till veckan?

• Kiin

Vad skönt lotta!!!

Erika: Kan det vara ngt han äter som gör att han bajsar?

Jag vill också träffas... vi har som sagt mamma-ligan abstinens Kyss

Vilket tråkigt väder det är idag!

• Kiin

Hej allihopen!

Ska vi ses hemma hos oss på Torsdag?

Imorgon ska jag på jobbintervju på teg så om någon vill pormenera med mig en bit så skulle det vara superkul... sen tänkte jag ta mig en sväng på stan om vädret är någolunda.

• Kiin

Hej igen.

Tror att det är Jani som har otursdag på fredag. Önskar att du, lotta, kunde få fira din födelsedag under muntrare förhållanden. Håller alla tummar som finns att tillgå och tänker på dig och Line.

• Kiin

Vi avvaktar med fikat ett tag. Kram på er!

• Kiin

Sanna: Svårt att hitta i barnvagnsdjungeln och jag är inge vidare guide där. Om jag inte hade ngn vagn skulle jag satsa på ngn som man kan ha bebis både framåt och bakåt i. Vi har som sagt köpt en ny mindre vagn och det känns jättekonstigt att inte se emma när man går... men man kanske vänjer sig.

• Kiin

Ja vad ska man säga... sjukt att de inte kan hålla honom till domen. Lider med dig och förstår att de måste kännas hopplöst att behöva lämna allt sådär. Vi håller tummarna och tänker på er!!! Många kramar.

• Kiin

Såå skönt att han blev kvar där han var! Jag träffas också gärna till veckan. Ha det bäst till dess! Kramar!

Svar på tråden Mamma-ligan