• Kiin

Mamma-ligan

En liten varning ang fruktpuréerna: Ena innehåller jordgubb och den andra passionsfrukt... om inte barnen kan äta kan vi äta för de är rätt goda (håller med sanna :)). Ska försöka slänga ihop en pastasås... hoppas inte för mycket!

Lotta: Tummarna arbetar för fullt!

• Kiin

Suuper Lotta!!! Det fibnns gästparkeringar till höger när man kör in i garaget. Garaget ser ut som en betonglåda och finns mittemot vårt grannhus (110:an). Vår egen plats finns längst in till vänster (står BOKAD på en lapp)... ta den om det inte finns lediga gästplatser.

Välkommna allihop. Vi ses!

• Kiin

Vi har också planer att ta oss ner på satn, men först ska vi gå och kolla in en fotbollsmatch så vi får väl se om vi tar oss ända till centrum. Just nu sover både far ch dotter, så vi blir lite sena i starten. Vi ses kanske annars får ni ha en underbar lörsag på stan.

• Kiin

Sanna: Var håller "Kollberg" hus när hon fotograferar?

• Kiin

STOOORT grattis !!! Super duper med dagisplats så nära! (lite avis Flört)

• Kiin

Hejsan! Hoppas alla hade en trevlig valborg! Jag och emma vill gärna plaska lite på torsdag. Måste kila. Ha det bäst!

• Kiin

Sanna; Vi har nog ungefär samma resa som er framför oss när det gäller det nattliga snuttandet. Har börjat jobba på det men det går segt!!! Nu vaknar emma...

• Kiin

Så här ser  emmas tider ut...

ca 9   Gröt
    ca 12 Lunch (färdig burkmat)
    ca 14 mellis (frukt och/eller gröt)
    ca 17 Middag (färdig burkmat)
    ca 20 Gröt
    ca 22 Välling... sen sova, förhoppningsvis

Lägg till en massa snuttande under dagen och natten... jag är en usel matmamma!!! I natt åt hon två gånger, och snuttade inte så mycket.

Ang badet: För oss passar det bättre att träffas 12.30 eller liknande... vad säger övriga?

• Kiin

MEn hugah vilken bajshistoria.... den lär axel få höra en del när han växer upp haha!!!

Jag står för badblöjor till alla som vill ha... vi har många.

• Kiin

Vi har ett helt paket blöjor så det är bara att ta för sig.

Lotta: Jag och emma tar vägen förbi dig så vi kan mötas upp.

• Kiin

Lotta: Aha... vad kul med en ny vagn! Vi ses.

Sanna: Vi vill inte beställa crocs.

• Kiin

Lotta: vår morgon blev lite sen så jag bäddar ner emma i vagnen och går u5t5 redan nu så hinner hon kanske sopva lite. kommer förbi utanför dig vid tio- kvart över... ring om det är ngt 070-2220612

Svar på tråden Mamma-ligan