Lotta, om det är som jag tror mig utläsa i ditt sista inlägg så vet jag inte riktigt vad jag ska säga... som sagt finns vi här för dig. Förstod att ni inte har det så bra, men att det var så illa kunde jag inte ana. Utan att veta detaljer så tycker jag att du har varit så stark och uthållig med tanke på hur krävande söta Line(älskar hennes aniktsuttryck!!!) varit och det övriga som du gått igenom. Tänker på er! KRAMAR till dig och Line!
Önskar jag kunde vara med på fikat.
För övrigt är Emma frisk nu, eftre en jobbig tågresa, med GALLSKRIKANDE bebis. Under natten mot gårdsgen vaknade hon hela tiden och gallskrek... samma resten av hela gårdagen... magont. På morgonen hade hon 40.3 (orolig mamma ringde sjukv.rådgivn.). När hon somnade för natten igår trodde jag att det skulle bli mer gallskrik men hon sov sött hela natten och vaknade leende och idag har hon inte ens haft feber. SKÖMT! Men jag och mamma var påväg att åka till akuten för att hon skrek så mycket... INGET hjälpte. Hörde av Erika att elias hade varit likadann en natt så de hade nog samma magproblem.
KRam till alla härliga mammot och bebisar!