• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • tessicka

det mest skrämmande var att hon rasade från ca 6600g till 5500g på bara 4dagar. fattade aldrig att det kunde gå så fort (är fortfarande helt skärrad efter det som hänt)

• molly7272

tessicka: fy vad otäckt, skönt att allt gick bra.*kram*

• FRILA

Tessicka:
    Usch va obehagligt!!!!!!!
    Har själv en dotter ( som nu e 5 år ) som vi vid flera tillfällen har varit nära att förlora!
    Hoppas att hon går upp i vikt igen utan problem//// F

• pluggandemamman

hemska tanke... har själv varit nära döden med mina barn &man finns inge värre...vill bara säga oxå jag har en Anton född 24nov så jag hoppar gärna in här om de är okidoki

• sleepygrodis

tessicka: Vad otäckt! Vilken tur att det gick bra! Förstår att du fortfarande är skärrad... Hoppas hon mår bra nu och går upp bra i vikt igen.

• am76

Såhar man varit på 4 månaders kollen idag. BVC tanten glömde som vanligt skriva i Teas bok men tror hon nu var 7025g/65,5cm. Stora tjejen .

• Mill06

tessika- jag instämmer!! OJ vad hemskt!! hoppas att ni alla mår bättre nu!! Det låter som ens värsta mardröm.

• Elina mamman

hej hej! åh idag har vi varit på slottet o täffat både drottningen o prinsessan Madeleine, och vi har pratat med dem båda.. de tyckte tindra va så fin o vacker o så fick hon ett gossdjur av drottningen.. så skojj :D

• CarinaB

Tessika, vad hemskt. Vad skönt att det ordnade sig till slut men vad sjutton sysslar sjukvården med idag. Hur kan de ge rådet välling istället för vätskeersättning? Obegripligt!

Själv har jag en gnällig Elba hemma som inte är nöjd långa stunder sedan igår. Innan dess var hon bara solsken men sista två dagarna har totalt sugit musten ur mig!

• molly7272

samma här hemma nu & nu på kvällen vände sig Alex från mage till rygg (från rygg till mage har han gjort 2månader) så nu är det full fart på han
    Ålar sig i famnen & svårt att hålla han (har atros) så blir en lekhage till han som han kan få busa i korta stunder.
    någon annan som har haft sån? Är de bra?
    Inte haft till mina andra barn, men då varit frisk & de lugnare än Alex & deras pappa jobbat bara dag.
    Nuvarande sambon går skift & är ibland borta mycket.

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!